• 155.418 films
  • 9.296 series
  • 27.654 seizoenen
  • 604.241 acteurs
  • 346.323 gebruikers
  • 8.760.742 stemmen

Gezocht: Mind over murder 1979

zoeken in:

marikx

• 1 berichten
  • 142 stemmen

Ik ben op zoek naar de tv film Mind over Murder’, met Deborah Raffin en Robert Englund (alias Freddy Krueger).

Deze film is eind jaren 70 begin jaren 80 op de tv uitgezonden. Ik zou deze film graag nog eens zien.

Bedankt Marleen

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3337 stemmen

Heb zelf ook een hele tijd gezocht naar die titel en wist hem onlangs nog van iemand te lenen (voor een aantal screenshots). Op Amazon zijn er nog wel een aantal video's verkrijgbaar, maar een echte DVD release heeft de film naar mijn weten niet gehad. De film is trouwens beter bekend onder de naam Deadly Vision.

Ben overigens ook nog steeds op zoek naar een fatsoenlijk coverplaatje om de film ook hier op Moviemeter te kunnen toevoegen.

sparkie

• 95 berichten
  • 33 stemmen

Sorry voor mijn late reactie na 13 jaar (beter laat dan nooit)

Maar deze film staat inmiddels op yt, (afkorting van je weet wel

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.