• 155.447 films
  • 9.300 series
  • 27.667 seizoenen
  • 604.334 acteurs
  • 346.580 gebruikers
  • 8.762.716 stemmen

The Changeling

zoeken in:

Tiany

• 476 berichten
  • 691 stemmen

Wie kan me helpen aan een dvd van de film "The Changeling" uit 1980 met George C. Scott.

Ik vind hem nergens, niet in de videotheek, niet in de bibliotheek, niet in de winkel (oa de Fnac), zelfs niet op internet, en als ik hem vind is hij uitverkocht of niet meer leverbaar...

Voor mezelf is deze film één van de spannendste griezelfilms.

Ik zoek ook : "l'Aile ou la cuisse" van Louis de Funés, Nederlands ondertiteld !

Tiany

• 476 berichten
  • 691 stemmen

In DVD en VHS > Koop en ruil > Naomi Watts:

Gisteren heb ik een bericht op dit forum gezegt oa ivm de film The Changeling die ik zoek, Naomi Watts heeft er op gereageerd, en ik heb terug geantwoord door op het icoontje "quote" te klikken, maar vind mijn antwoord nergens terug, wat heb ik fout gedaan ? ik ben nieuw op deze website...kan iemand me helpen aub ? of...kan Naomi iets laten weten aub ?

Mug

• 13949 berichten
  • 5968 stemmen

Ik neem aan dat je gereageerd hebt op een persoonlijk bericht, en niet via het forum. Ga in je linkermenu naar berichten en dan op het tabblad verzonden berichten...

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.