- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Koop en ruil
- Daja Productions
Daja Productions
Drs. DAJA
-
- 4345 berichten
- 4508 stemmen
Daja Productions, een ietwat groteske naam voor toch gewoon een hobby van me.
Oke, wat doe ik?
Ik zoek films op die mij interresant lijken die nog niet op DVD zijn uitgebracht. Dan probeer ik ze te pakken te krijgen doe vaak nog een poging om de kwaliteit te verbeteren, fix een hoesje en maak er een mooie DVD van die ik vervolgens in mijn verzameling zet.Ik post hier hoesjes en informatie over mijn nieuwste projecten.
Overigens verkoop ik geen DVD's, ik vind niet dat bootlegs verkocht moeten worden.
Voor meer informatie over mijn DVD's pm me.
Drs. DAJA
-
- 4345 berichten
- 4508 stemmen
Drs. DAJA
-
- 4345 berichten
- 4508 stemmen
cornelis
-
- 4742 berichten
- 672 stemmen
Het thuiskopierecht omvat het maken van kopieën voor eigen studie, oefening of gebruik. Dat is dus niet andermans studie, oefening of gebruik.
Vind die hoezen die je maakt mooi, maar waarom staat die Kijkwijzer er zo extreem groot op? Is nu groter dan de overige typografie.
Drs. DAJA
-
- 4345 berichten
- 4508 stemmen
Oke, hierbij trek ik dan mijn algemene aanbod om deze films te kopieren in, en laat ik mijn DVD's alleen zien. Voor meer informatie over deze DVD's, pm me a.u.b.
Quido
-
- 14638 berichten
- 6056 stemmen
Die laatste is toch geen probleem? Die is nu toch public domain?
Drs. DAJA
-
- 4345 berichten
- 4508 stemmen
Daarvan zijn inderdaad de copyrights verlopen. En hij is niet in de (nederlandse) winkels te krijgen.
YuLaw16
-
- 605 berichten
- 976 stemmen
Daarvan zijn inderdaad de copyrights verlopen. En hij is niet in de (nederlandse) winkels te krijgen.
Ahja dan is het een ander verhaal.
(kun je ze zelfs verkopen als je wilt)
cornelis
-
- 4742 berichten
- 672 stemmen
Zou daar mee oppassen, omdat de gebruikte bron (master) niet zomaar rechtenvrij is, al is de content dat misschien wel.
Anyway, niet om te zeuren, hoor. Zie geen kwade bedoelingen.
MXO
-
- 1449 berichten
- 516 stemmen
Ik was ontzettend tevreden met Stanley Kubrick's lost Collection die ik van Dennis heb overgenomen.
Drs. DAJA
-
- 4345 berichten
- 4508 stemmen