• 12.446 nieuwsartikelen
  • 166.946 films
  • 10.789 series
  • 31.050 seizoenen
  • 624.882 acteurs
  • 195.364 gebruikers
  • 9.131.827 stemmen

NL jeugdfilms gezocht

zoeken in:

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHELP!

OOk wel eens slapeloze nachten gehad omdat je al sinds geruime tijd ergens naar op zoek bent maar het niet kunt vinden?

Wie kan mij helpen?

Ik ben opzoek naar de oudere jeugdfilms zoals:

Peter en de vliegende bus

Martijn en de magier

Overvallers in de dierentuin

Oom ferdinand en de toverdrank

De boezemvriend

Thomas en Senior

enz.........

Ik ben woonachting in het buitenland dus hier is het moeilijk om nederlandse films te zoeken.

Wie kan en wil mij helpen?

Groetjes,

Jenny

Sincity

• 512 berichten
  • 43 stemmen

Zoeken via Marktplaats kan helpen.

Sincity schreef:

Zoeken via Marktplaats kan helpen.

Bedankt voor de tip!

Quentin

• 10202 berichten
  • 8410 stemmen

Verschillende Karst van der Meulen titels, komen binnenkort op dvd uit!

timbo_

• 13112 berichten
  • 3751 stemmen

Ik ben al tijden op zoek naar Pim Pandoer in het Nauw. Maar is volgens mij ook nergens te krijgen.

Quido

• 14638 berichten
  • 6059 stemmen

Is nog niet op dvd verschenen. De videoband ervan kom je met geluk nog tegen in een videotheek. Zelf ben ik hem 2 jaar geledeb tegengekomen in Den Haag. Na wat gepingel uiteindelijk meegekregen

streeter

• 1436 berichten
  • 6799 stemmen

ik kijk uit naar die K vd Meulen DVDs!

timbo_

• 13112 berichten
  • 3751 stemmen

Quido schreef:

Is nog niet op dvd verschenen. De videoband ervan kom je met geluk nog tegen in een videotheek. Zelf ben ik hem 2 jaar geledeb tegengekomen in Den Haag. Na wat gepingel uiteindelijk meegekregen

Ik vraag er altijd in videotheken naar maar hij is nooit ergens te vinden. Heb mijn zoektocht inmiddels ook opgegeven of jij moet hem natuurlijk wegdoen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.