• 12.162 nieuwsartikelen
  • 165.361 films
  • 10.667 series
  • 30.834 seizoenen
  • 622.673 acteurs
  • 194.834 gebruikers
  • 9.091.828 stemmen

snelruilen.nl: eenvoudig ruilen van DVD's

zoeken in:

agerrmann

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Op de site http://www.snelruilen.nl kun je eenvoudig je dvd's ruilen. De site is niet commercieel en alleen gericht op het ruilen van DVD's.

De site is sinds enkele dagen online en bevat op dit moment nog niet heel veel DVD's. Je kunt je eigen DVD collectie invoeren en deze ruilen tegen andere DVD's. De bedoeling is dat mensen DVD's in hun eigen woonplaats gaan ruilen, dus hoe meer mensen ervan af weten hoe groter de kans is dat je een dvd in je eigen straat kunt ruilen!

Wij hebben dit opgezet omdat we dit misten op de sites die momenteel beschikbaar zijn.

Groet,

Andre (SnelRuilen)

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

agerrmann schreef:

Wij hebben dit opgezet omdat we dit misten op de sites die momenteel beschikbaar zijn.

Weer net geregistreerd en één post, weer om te vragen. Had je langer op MM geweest, je had gemerkt dat er hier wel geruild wordt.

Weer hier reclame komen maken en dan nog niet eens een verwijzing of links leggen naar MM.

Sorry, maar daar kan ik mij dus aan ergeren!!!

(Dit is een smilie die ik op drie jaar nog geen vijf maal gebruikt heb)

moviefreak#1

• 14296 berichten
  • 21918 stemmen

Ai speedy met een boze smiley

*rent gauw weer naar een ander topic *

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

kos

• 46241 berichten
  • 8537 stemmen

Nou ja speedy, die site zit natuurlijk wel even wat anders in elkaar dan hier.

moviefreak#1

• 14296 berichten
  • 21918 stemmen

En ik moet wel zeggen dat het er best aardig uitziet

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

kos schreef:

Nou ja speedy, die site zit natuurlijk wel even wat anders in elkaar dan hier.

Akkoord, maar ik denk toch dat je begrijpt wat ik bedoel. Je kan dan ook minstens eens verwijzen naar MovieMeter en niet altijd terechtkomen op filmtotaal of zoiets.

Ik zou ook veel meer begrip hebben indien het afkomstig was van iemand die al een beetje langer geregistreerd was.

U-96

• 11870 berichten
  • 1855 stemmen

Ik snap je woede niet speedy. Het is toch geen vereiste om veel op MM te posten of om lange tijd lid van de site te zijn om hier te adverteren? Zie het eerder als een service.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

U-96 schreef:

Ik snap je woede niet speedy. Het is toch geen vereiste om veel op MM te posten of om lange tijd lid van de site te zijn om hier te adverteren? Zie het eerder als een service.

Geen woede, ergernis. Ik denk niet dat mijn ergernis zo moeilijk is om te begrijpen. Zich enkel laten registreren met de bedoeling om er voordeel uit te slaan.

En een service? Hier laat ik mijn DVD's rondgaan bij wildvreemde mensen en toch vertrouw ik ze, omdat ik er bijna dagelijks mee in 'contact' sta en ook grotendeels door de zes maandenregel.

Ik hoop het niet voor de iniatiefnemers, maar dit is een iniatief dat tot mislukken gedoemd is, mede omdat het op grote schaal wordt beoefend.

Er zullen zeer snel DVD's verdwijnen, zeker van, waardoor het vertrouwen snel zoek zal zijn.

Enfin, ieder zijn meug zei de boer en hij kroop op zijn varken.

U-96

• 11870 berichten
  • 1855 stemmen

Er zullen zeer snel DVD's verdwijnen, zeker van, waardoor het vertrouwen snel zoek zal zijn.

Denk ik ook, maar het is en blijft de verantwoordelijkheid van de deelnemers. Ik zal het in ieder geval niet doen. Ik begrijp je ergenis ergens wel hoor, maar aan de andere kant gun ik adverteerders het wel om hun site te promoten. Niemand verplicht je om eraan mee te doen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.