menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Gezocht de DVD "The Pest"

zoeken in:
Ik ben echt al super lang op zoek naar de Dvd "The Pest" met John Leguizamo ik ben hier in de buurt al overal geweest maar nergens hebben ze hem en ze kunnen hm ook niet bestellen, dus vandaar dat ik het hier even vraag, laat maar weten wat je er eventueel voor wil hebben dan komen we er wel uit

alvast bedankt iig

m.v.g

ischa

Kijk hier eens, bij Amazon.com.

helaas heb ik geen creditcard dus zal ik via die site die dvd niet kunnen binnenhalen

Echt niemand die deze film heeft en hm wegdoet?? Of iemand die weet waar ik deze film nog wel kan kopen???

Ik wil hem echt heel graag hebben, dus ik heb er wel wat voor over .......... eventueel gekopieerd maar wel met een mooi geprint hoesje erbij mag ook (maar uiteraard doet er hier niemand aan dvd's branden .... dus weet je iets, pm me maar)

Let me know !!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:13 uur

geplaatst: vandaag om 13:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.