• 13.841 nieuwsartikelen
  • 171.744 films
  • 11.434 series
  • 32.473 seizoenen
  • 634.545 acteurs
  • 197.236 gebruikers
  • 9.230.586 stemmen

Tagged, The Jonathan Wamback Story

zoeken in:

Aboriginal

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Hallo beste Forummers,

Ik had een vraagje aan jullie.

Mijn broertje die zelf slachtoffer is geworden van zinloos geweld en hiervan nog herstellende is, zag een week geleden op Woensdag denken we, op RTL4 deze film (Tagged, The Jonathan Wamback Story), maar helaas hij zapte en viel ergens midden in de film.

Hij was hier erg door getroffen, omdat veel ook erg veel op zijn geval lijkt.

Hij zou nu zo graag deze waargebeurde oorspronkelijke Canadese film willen hebben, maar we hebben al alle moeite gedaan, ook op internet, maar hij is nergens te koop.

Mijn broertje is binnenkort jarig, en we zouden hem zo heel erg graag een DVD of een VHS kado willen doen van deze voor hem erg belangrijke film.

Kunnen jullie ons helpen, met raad en daad; we hebben er echt alles voor over om hem deze film kado te doen.

Vertel ons aub de kosten of wat dan maar ook.

Met vriendelijke groeten,

Sean

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Tagged, the Jonathan Wamback Story is na een poosje rondsnuffelen niet te koop gevonden. Ik wil wel opletten of hij hier op tv komt en zo ja, je dan een seintje geven. Als je hem dan nog nodig hebt tenminste.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Hier is een geschreven en een video-interview met Jonathan Wamback.

Aboriginal

• 3 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

Tagged, the Jonathan Wamback Story is na een poosje rondsnuffelen niet te koop gevonden. Ik wil wel opletten of hij hier op tv komt en zo ja, je dan een seintje geven. Als je hem dan nog nodig hebt tenminste.

Beste speedy23,

Heel veel dank voor je moeite, en natuurlijk willen we heel erg graag op de hoogte gehouden worden over de beschikbaarheid van deze film, die erg belangrijk is geworden voor mijn broertje.

We zullen jou ook berichten via dit forum of we er op andere manieren ook in geslaagd zijn om hem te kopen.

Maar misschien dat andere forummers hem toevallig hebben opgenomen op VHS of DVD, dan houden we ons ook graag aanbevolen voor een copie daarvan, en alle onkosten daaraan verbonden natuurlijk vergoeden.

Nogmaals dank voor al je moeite, ook namens mijn broertje,

Vriendelijke groetjes,

Sean

Aboriginal

• 3 berichten
  • 0 stemmen

speedy23 schreef:

Hier is een geschreven en een video-interview met Jonathan Wamback.

...cool man, dat je dit gevonden hebt.

Dit is ook iets wat we zochten.

Met dank en groetjes,

Sean

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.