- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Koop en ruil
- Een flink aantal dvd's TE RUIL aangeboden (Ramon K)
Een flink aantal dvd's TE RUIL aangeboden (Ramon K)
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Nee, ik verkoop niet helaas. Het is overigens die dvdrelease ja.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Te ruil:
*BFI: Rashomon (Kurosawa, 1950) Regio 2, engelse subs
*An Affair to Remember (McCarey, 1957) Regio 2, eng subs
*Sin City (Rodriguez/Miller, 2005) Regio 1, eng subs, met Behind-The-Scenes Featurette.
*Dolls (Kitano, 2002)De Britse Artificial Eye release, oa met interviews, Regio 2, eng subs
*Bullets over Broadway (Allen, 1994) Regio 2, ned subs
*Late Spring (Ozu, 1949) Regio 2, ned subs
*The Gunfighter (King, 1950) Regio 2, ned subs
En nog 4 GROTE kung fu/swordplay klassiekers uit de Shaw studio!
*The Water Margin (Chang/Li Pao/Ma Wu, 1972) Regio 2, ned subs.
Epische swordplay klassieker met een allstar cast!
*Five Fingers of Death (Chang-hwa Jeong, 1972) Ook bekend als King Boxer. Regio 3, eng subs.
1 van de grote inspiratiebronnen voor Kill Bill en DE film die de kung fu gekte in het westen introduceerde, nog voordat Bruce Lee met Enter The Dragon kwam.
*Come Drink with Me (King Hu, 1966) Regio 2, ned subs.
King Hu is de pionier van het martial-arts genre en regisseur van de martial arts klassieker A Touch of Zen.
*36th Chamber of Shaolin (Chia-Liang Liu, 1978) Regio 3, eng subs.
Misschien wel de allerberoemdste kung fu film ooit. Van 1 der grootste kung fu regisseurs ooit. Maakte in zijn nadagen oa Drunken Master II. Zijn aangenomen broer Gordon Liu speelt de hoofdrol.
Voor meer info omtrent de aangeboden releases kun je mijn Profiler checken.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
The Gunfighter ruilen tegen Out of Africa? Ik zag dat je die nog niet gezien hebt.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
The Gunfighter ruilen tegen Out of Africa? Ik zag dat je die nog niet gezien hebt.
En aan die film ga ik me ook nooit wagen.
Helaas. Lijkt me een vreselijke film.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Wel geïnteresseerd in Moby Dick?
Loop ik ook niet echt warm voor helaas...
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Te ruil:
*BFI: Rashomon (Kurosawa, 1950) Regio 2, engelse subs
*An Affair to Remember (McCarey, 1957) Regio 2, eng subs
*Sin City (Rodriguez/Miller, 2005) Regio 1, eng subs, met Behind-The-Scenes Featurette.
*Dolls (Kitano, 2002)De Britse Artificial Eye release, oa met interviews, Regio 2, eng subs
*Bullets over Broadway (Allen, 1994) Regio 2, ned subs
*Late Spring (Ozu, 1949) Regio 2, ned subs
*The Gunfighter (King, 1950) Regio 2, ned subs
*Magnificent Butcher (Sammo Hung/Yuen Woo-ping, 1979) Regio 2, ned subs
En nog 4 GROTE kung fu/swordplay klassiekers uit de Shaw studio!
*The Water Margin (Chang/Li Pao/Ma Wu, 1972) Regio 2, ned subs.
Epische swordplay klassieker met een allstar cast!
*Five Fingers of Death (Chang-hwa Jeong, 1972) Ook bekend als King Boxer. Regio 3, eng subs.
1 van de grote inspiratiebronnen voor Kill Bill en DE film die de kung fu gekte in het westen introduceerde, nog voordat Bruce Lee met Enter The Dragon kwam.
*Come Drink with Me (King Hu, 1966) Regio 2, ned subs.
King Hu is de pionier van het martial-arts genre en regisseur van de martial arts klassieker A Touch of Zen.
*36th Chamber of Shaolin (Chia-Liang Liu, 1978) Regio 3, eng subs.
Misschien wel de allerberoemdste kung fu film ooit. Van 1 der grootste kung fu regisseurs ooit. Maakte in zijn nadagen oa Drunken Master II. Zijn aangenomen broer Gordon Liu speelt de hoofdrol.
Voor meer info omtrent de aangeboden releases kun je mijn Profiler checken.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Te ruil:
*BFI: Rashomon (Kurosawa, 1950) Regio 2, engelse subs
*An Affair to Remember (McCarey, 1957) Regio 2, eng subs
*Sin City (Rodriguez/Miller, 2005) Regio 1, eng subs, met Behind-The-Scenes Featurette.
*Dolls (Kitano, 2002)De Britse Artificial Eye release, oa met interviews, Regio 2, eng subs
*Bullets over Broadway (Allen, 1994) Regio 2, ned subs
*Late Spring (Ozu, 1949) Regio 2, ned subs
*The Gunfighter (King, 1950) Regio 2, ned subs
*Magnificent Butcher (Sammo Hung/Yuen Woo-ping, 1979) Regio 2, ned subs
En nog 4 GROTE kung fu/swordplay klassiekers uit de Shaw studio!
*The Water Margin (Chang/Li Pao/Ma Wu, 1972) Regio 2, ned subs.
Epische swordplay klassieker met een allstar cast!
*Five Fingers of Death (Chang-hwa Jeong, 1972) Ook bekend als King Boxer. Regio 3, eng subs.
1 van de grote inspiratiebronnen voor Kill Bill en DE film die de kung fu gekte in het westen introduceerde, nog voordat Bruce Lee met Enter The Dragon kwam.
*Come Drink with Me (King Hu, 1966) Regio 2, ned subs.
King Hu is de pionier van het martial-arts genre en regisseur van de martial arts klassieker A Touch of Zen.
*36th Chamber of Shaolin (Chia-Liang Liu, 1978) Regio 3, eng subs. (Tijdelijk in de pakketservice!)
Misschien wel de allerberoemdste kung fu film ooit. Van 1 der grootste kung fu regisseurs ooit. Maakte in zijn nadagen oa Drunken Master II. Zijn aangenomen broer Gordon Liu speelt de hoofdrol.
Voor meer info omtrent de aangeboden releases kun je mijn Profiler checken.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Bovenstaande is nog steeds te ruil! Gooi me dood met aanbiedingen aub!
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik wil je best doodgooien met aanbiedingen, maar je bent veels te kieskeurig
Nog een poging dan maar:
The Gunfighter voor The Bourne Identity?
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
The Gunfighter voor The Bourne Identity?
Nope!
Ik vind mezelf eigenlijk verre van kieskeurig!
Enige dingen waar je bij mij niet mee moet aankomen zijn 'moderne Hollywoodfilms' en 'oude Amerikaanse films waarvan men denkt dat 't klassiekers zijn enkel en alleen omdat de films oud zijn'. Die laatste categorie komt de hele dag door op TCM (en soms MGM). En ik wil geen dvd's met dubieuze kwaliteit. een 4:3 versie van een bepaalde kung fu titel, daar begin ik bijvoorbeeld niet aan.
Verder kun je eigenlijk met alles aankomen denk ik.
Ik prefereer verder:
Goede films van regisseurs die ik 'compleet' wil maken.
Aziatische cinema
Film Noir
Grote klassiekers (en ik heb vele grote klassiekers nog niet op dvd)
Kung fu/Hongkong cinema
Animatie (uitgezonderd computeranimatie)
etc.
Mijn score voor een bepaalde film zou je kunnen checken in mijn stemtabel. Favoriete regisseurs kun je daar ook uit afleiden. Of uit mijn Profiler. Daar kun je ook checken of ik de film misschien al in bezit heb. Ben ik eens wat uitvoeriger.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Tja, maar het soort films dat jij vraagt wil ik doorgaans zelf niet kwijt. Voor 'moderne Hollywoodfilms' en 'oude Amerikaanse films waarvan men denkt dat het klassiekers zijn enkel en alleen omdat ze oud zijn' kun je echter altijd bij mij terecht, Ramon
Ik heb overigens nog wel een 'oude Italiaanse film waarvan men denkt dat het een klassieker is enkel en alleen omdat hij oud is', getiteld White Sister. Als je interesse hebt hoor ik het graag.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Nee. Geen interesse. Na die post van jou daar (ook over dubbing) pas ik er maar voor. Maar probeer het gerust nog eens in de toekomst, wanneer je titels kwijt wil.
Ik schaf bijna nooit titels aan die tegenvallen. Meeste titels die ik te ruil aanbied zijn films die ik erg goed vind, maar waarvan ik een nieuwe betere dvdrelease heb aangeschafd. Daar wil ik ook op zijn minst iets interessants voor terug.
mister blonde
-
- 12461 berichten
- 5409 stemmen
Tja, One Ring; Ramon sloeg onlangs zelfs een aanbod om Attack of the Killer Tomatoes te ruilen af.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Te ruil:
*BFI: Rashomon (Kurosawa, 1950) Regio 2, engelse subs
*An Affair to Remember (McCarey, 1957) Regio 2, eng subs
*Dolls (Kitano, 2002)De Britse Artificial Eye release, oa met interviews, Regio 2, eng subs
*Bullets over Broadway (Allen, 1994) Regio 2, ned subs
*Late Spring (Ozu, 1949) Regio 2, ned subs
*The Gunfighter (King, 1950) Regio 2, ned subs
*Magnificent Butcher (Sammo Hung/Yuen Woo-ping, 1979) Regio 2, ned subs
En nog 3 GROTE kung fu/swordplay klassiekers uit de Shaw studio!
*The Water Margin (Chang/Li Pao/Ma Wu, 1972) Regio 2, ned subs.
Epische swordplay klassieker met een allstar cast!
*Five Fingers of Death (Chang-hwa Jeong, 1972) Ook bekend als King Boxer. Regio 3, eng subs.
1 van de grote inspiratiebronnen voor Kill Bill en DE film die de kung fu gekte in het westen introduceerde, nog voordat Bruce Lee met Enter The Dragon kwam.
*Come Drink with Me (King Hu, 1966) Regio 2, ned subs.
King Hu is de pionier van het martial-arts genre en regisseur van de martial arts klassieker A Touch of Zen.
Voor meer info omtrent de aangeboden releases kun je mijn Profiler checken.
CinemAvanti.nl
-
- 282 berichten
- 97 stemmen
iets voor five fingers of death?
The Matrix / The Matrix Revisited 2-disc Limited Edition r2nl
Casino - Anniversary Edition r1
The Girl With The Pearl Earring r2nl
Bobby r2nl
Enter The Dragon - Uncut SE r2uk
Zero Woman: Red Handcuffs r2nl
Serenity r2uk, eng subs
Empty Room (Toshiki Sato) r2nl
Shattered Glass r2uk, eng subs
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Zowel Enter The Dragon als Zero Woman zijn leuke voorstellen, maar die heb ik al in bezit. Niet geinteresseerd helaas.
mister blonde
-
- 12461 berichten
- 5409 stemmen
Tegen beter weten in, maar Ramon is volgens mij ook niet vies van een controversiele film;
Caligula?
Een van de andere films kan natuurlijk ook uit mijn ruiltopic.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Te ruil:
*BFI: Rashomon (Kurosawa, 1950) Regio 2, engelse subs
*An Affair to Remember (McCarey, 1957) Regio 2, eng subs
*Dolls (Kitano, 2002)De Britse Artificial Eye release, oa met interviews, Regio 2, eng subs
*Bullets over Broadway (Allen, 1994) Regio 2, ned subs
*Late Spring (Ozu, 1949) Regio 2, ned subs
*The Gunfighter (King, 1950) Regio 2, ned subs
*The Hot Spot (Hopper, 1990) Regio 2, ned subs
*Magnificent Butcher (Sammo Hung/Yuen Woo-ping, 1979) Regio 2, ned subs
En nog 4 GROTE kung fu/swordplay klassiekers uit de Shaw studio!
*The Water Margin (Chang/Li Pao/Ma Wu, 1972) Regio 2, ned subs.
Epische swordplay klassieker met een allstar cast!
*Five Fingers of Death (Chang-hwa Jeong, 1972) Ook bekend als King Boxer. Regio 3, eng subs.
1 van de grote inspiratiebronnen voor Kill Bill en DE film die de kung fu gekte in het westen introduceerde, nog voordat Bruce Lee met Enter The Dragon kwam.
*Come Drink with Me (King Hu, 1966) Regio 2, ned subs.
*A Touch of Zen (King Hu, 1969) Regio 2, eng subs
King Hu is de pionier van het martial-arts genre.
Enige probleem bij mij ruilldvd's is dat er ooit wat nicotineaanslag op de plastic dvdhoes zit. Maar als je niet tevreden bent kun je een ruil alsnog ongedaan maken. Paar nieuwe titels toegevoegd. Er zullen er nog volgen
Voor meer info omtrent de aangeboden releases kun je mijn Profiler checken.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Nog steeds te ruil. Kom maar op met die voorstellen!
moviefreak#1
-
- 14259 berichten
- 20551 stemmen
Heb je toevallig behoefte aan Letters From Iwo Jima ?
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Heb je toevallig behoefte aan Letters From Iwo Jima ?
Sorry, weinig behoefte aan. Heb beide films van Eastwood opzettelijk ontweken. Lijkt me echt niets.
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Ed Wood / Raging Bull (1 vd 2) voor A Touch of Zen?
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ed Wood / Raging Bull (1 vd 2) voor A Touch of Zen?
Sorry. Raging Bull al in bezit en Ed Wood in bezit gehad en geruild. Geen interesse helaas.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Te ruil:
*BFI: Rashomon (Kurosawa, 1950) Regio 2, engelse subs
*An Affair to Remember (McCarey, 1957) Regio 2, eng subs
*Dolls (Kitano, 2002)De Britse Artificial Eye release, oa met interviews, Regio 2, eng subs
*Bullets over Broadway (Allen, 1994) Regio 2, ned subs
*Late Spring (Ozu, 1949) Regio 2, ned subs
*The Gunfighter (King, 1950) Regio 2, ned subs
*The Hot Spot (Hopper, 1990) Regio 2, ned subs
*Magnificent Butcher (Sammo Hung/Yuen Woo-ping, 1979) Regio 2, ned subs
En nog 4 GROTE kung fu/swordplay klassiekers uit de Shaw studio!
*The Water Margin (Chang/Li Pao/Ma Wu, 1972) Regio 2, ned subs.
Epische swordplay klassieker met een allstar cast!
*Five Fingers of Death (Chang-hwa Jeong, 1972) Ook bekend als King Boxer. Regio 3, eng subs.
1 van de grote inspiratiebronnen voor Kill Bill en DE film die de kung fu gekte in het westen introduceerde, nog voordat Bruce Lee met Enter The Dragon kwam.
*Come Drink with Me (King Hu, 1966) Regio 2, ned subs.
*A Touch of Zen (King Hu, 1969) Regio 2, eng subs
King Hu is de pionier van het martial-arts genre.
Eerste met wie ik een deal kan sluiten krijgt Fist of Legend (Gordon Chan, 1994) er gratis bij. Een Engelse dub dat wel! Regio 2, ned. subs.
Enige probleem bij mij ruilldvd's is dat er ooit wat nicotineaanslag op de plastic dvdhoes zit. Maar als je niet tevreden bent kun je een ruil alsnog ongedaan maken. Paar nieuwe titels toegevoegd. Er zullen er nog volgen
Voor meer info omtrent de aangeboden releases kun je mijn Profiler checken.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Bovenstaande is nog steeds te ruil. Wie maakt me los?!
Fikret8
-
- 6124 berichten
- 4155 stemmen
Kan ik met een titel uit mijn topic jou eventueel verleiden voor een ruil tegen Late Spring? http://www.moviemeter.nl/forum/8/8200/0#11
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Kan ik met een titel uit mijn topic jou eventueel verleiden voor een ruil tegen Late Spring? http://www.moviemeter.nl/forum/8/8200/0#11
Bresson en Kubrick heb ik al en zo'n Gondry dubbelding vind ik maar niets omdat ik de ene film erg mooi vind en de andere totaal ruk. Helaas.
mister blonde
-
- 12461 berichten
- 5409 stemmen
http://www.moviemeter.nl/film/31749
ik vermoed zomaar dat ik iets te ruil heb, waar jij in potentie interesse in hebt.