menu

Filmdragers en apparatuur / Koop en ruil / Een flink aantal dvd's TE RUIL aangeboden (Ramon K)

zoeken in:
Ramon K
Na mijn dvd schoonmaak wil ik een rits dvd's kwijt. Enkel te ruil zodat ik mijn honger naar nieuwe films kan blijven stillen.
Waarom doe ik zoveel veelal gerespecteerde filmtitels weg? Simpel: of ik heb een nieuwe dvdversie aangeschafd, of ik heb de film al zo vaak gezien dat ik ze beu word. Ik moet erbij zeggen dat een enkel dvdhoesje er niet meer zo mooi uitziet als voorheen (niet voor niets 2e hands dus en ik ben een stevig roker).
Ik ben vooral op zoek naar klassieke Amerikaanse en Foreign films, maar je kunt altijd ook iets anders voorleggen. Misschien kunnen we beter alles via pm afhandelen.

Op een enkele uitzondering na zijn het exact die dvdversies die ik op mijn profilersite heb staan.
http://www.intervocative.com/D...

De volgende titels zijn te ruil:

- Kagemusha (Kurosawa, 1980) R2, UK, eng. subs

- Pi (Aronofsky, 1998) R2, NL

- What's Eating Gilbert Grape? (Hallstrom, 1993) R2, NL

- Happiness (Solondz, 1998) R2, UK, eng. subs
(als bonus krijg je daar de Mei Ah dvd van Kurosawa's The Bad Sleep Well (1960) bij R0, een kwalitatief slechte dvd met inventieve engelse subs.

- About Schmidt (Payne, 2002) R2, NL Dit is een ex-rental!

- Infernal Affairs DTS (Lau, Mak, 2002) R0, eng. subs ... die af en toe nogal snel zijn, die ondertitels

- Oldboy (Chan-Wook Park, 2003) R3, eng. subs

- The Sword of Doom (Okamoto, 1966) R2, UK, eng. subs
NIET de Criterion op profiler dus!

- Naked (Leigh, 1993) R0, Australie, GEEN eng. subs

- Dolores Claiborne (Hackford, 1995) R2, NL

- American Beauty (Mendes, 1999) R2, UK, ned subs

- L.A. Confidential (Hanson, 1997) R2, NL

- The Devil's Advocate (Hackford, 1997) R2, NL

- Gerry (Van Sant, 2002) R2, NL
De nederlandse uitgave, op profiler staat een ander meen ik.

- Heat (Mann, 1995) R2, NL

- House of Flying Daggers (Yimou Zhang, 2004) R3, eng. subs

- 2046 (Kar Wai Wong, 2004) R0, eng. subs

- Zatoichi (Kitano, 2003) R3, eng. subs

- Jackie Brown (Tarantino, 1997) R2, NL

- The Usual Suspects (Singer, 1995) R2, UK, ned. subs

- Se7en (Fincher, 1995) R2, NL

- Hero (Yimou Zhang, 2002) R2, NL

Hero is een dubbeldisc SE editie inclusief de film The Last Hero in China (Wong Jing, 1993).

Ik hoor 't wel! (of niet)

Remi
Ik ben wel geinteresseerd in:

- The Devil's advocate
- L.A. Confidential

Ik heb je al een PM gestuurd

Greetz
Remi

Ramon K
Kagemusha van de lijst geschrapt!

Ramon K
2046 en Sword of Doom van de lijst geschrapt.

method-actor
Ik ben geinteresseerd in naked, happiness, pi en what's eating gilbert grape...ik heb de volgende dvd's te ruil: narc,training day, american history x, ed wood, blow,braveheart,blood in blood out,miami blues...... als je hier iets interessants tuseen ziet zitten kunnen we eventueel ruilen...anders zou ik graag de prijzen willen weten van de bovenstaande dvd's

groetjes

Ramon K
Sorry, die films vind ik niet echt interessant. Verkopen doe ik niet. Die paar Euro die ik dan krijg... heb ik niks aan. Ik wil films.

Ramon K schreef:

ik wil films.

Kijk dat is nou nog eens request waar ik mezelf wel in terug kan vinden

method-actor
WELKE FILMS WIL JE OF ZOEK JE DAN???????????????????????

KOM OP WERK EEN BEETJE MEE

Ramon K
method-actor schreef:

WELKE FILMS WIL JE OF ZOEK JE DAN???????????????????????

KOM OP WERK EEN BEETJE MEE

Deze link leidt naar mijn collectie: http://www.intervocative.com/D...

Kun je misschien even naar kijken. Geeft nogal een aardige hint naar het type film waar ik naar op zoek ben. Je kunt ook even in mijn 4*/4,5*/5* lijstjes kijken. Ik houd vooral van klassieke cinema. Regisseurs als Welles, Kurosawa, Bergman, Fellini, Pasolini, De Sica, Ford, Ozu, Capra, Hawks, Wyler etc etc. Zoiets is veelal welkom. Ben-Hur nog ergens liggen: then I'm your man. Wil je The Sixth Sense kwijt?-dan hoef je met mij niet in zee te gaan. Het is echt niet zo moeilijk hoor. Jaren 20 t/m jaren 70 zo ongeveer.

Gewel-dige collectie Ramon

Ramon K
Dus niemand die nog een dvdtje wil ruilen? Vette pech voor mij dus.

Ramon K schreef:

Dus niemand die nog een dvdtje wil ruilen?

Niemand heeft interessante dvds om te ruilen (ook ik helaas niet)

Deze twee topics zouden moeten samen gevoegd worden.

Te ruilen DVD's.

Ik heb wel interesse in Hero. The deer hunter is van de 4,5/5 sterren films echter de enige die ik hiertegen wel zou willen ruilen.
Ik hoor het wel.

Ramon K schreef:

Dus niemand die nog een dvdtje wil ruilen? Vette pech voor mij dus.
ik wellicht wel. heb maar een dvd die te binnen schiet die jij wellicht interessant vindt (hint; OH favoriete film ik ga even kijken wat ik verder heb als tegenprestatie. ik kom er nog op terug...

Wens te ruilen wegens dubbel: Dirty Deeds (2002) Extra's o.a.:
- Interviews
- Behind the scenes
- Music
- Photo gallery
- Biographies
- 16:9 Anamorphic
- Dolby digital 5.1 en DTS
- Regio 2, Engels gesproken, Nederlandse ondertitels on/of

Ramon K
Ik heb wel interesse in Hero. The deer hunter is van de 4,5/5 sterren films echter de enige die ik hiertegen wel zou willen ruilen.
Ik hoor het wel.

The Deer Hunter heb ik al.
Maar het HOEFT niet per se een film te zijn uit mijn 4*t/m 5* lijst he? Ik ben ook in voor oude films die ik nog nooit gezien heb en zelfs jonge titels zijn welkom als je vermoedt dat ze in mijn smaakstraatje passen.

interesse in Avalon?

Ramon K
mister blonde schreef:
(quote)
ik wellicht wel. heb maar een dvd die te binnen schiet die jij wellicht interessant vindt (hint; OH favoriete film ik ga even kijken wat ik verder heb als tegenprestatie. ik kom er nog op terug...

Doen! (ik ben nog aan het denken over Avalon, misschien is het wel wat)

neo (crew)
Ramon K schreef:

The Deer Hunter heb ik al.
Maar het HOEFT niet per se een film te zijn uit mijn 4*t/m 5* lijst he? Ik ben ook in voor oude films die ik nog nooit gezien heb en zelfs jonge titels zijn welkom als je vermoedt dat ze in mijn smaakstraatje passen.

Mooi ik heb nog American Ninja 7 en 8, aangezien de vorige delen tot je favoriete behoren

Festen heb ik ook nog wel te ruil tegen Hero. Verder heb ik deze week Ran binnengekregen en deze heb ik op de gok gekocht. Zeker omdat ik seven samaroui ook niet zo super vond zou het goed kunnen dat deze eind deze week ook nog te ruilen valt.

Ramon K
Ware het niet dat ik beide titels al in mijn bezit heb. Sorry timbo, maar wel bedankt voor het aanbod.

kappeuter (crew)
Dolores Claiborne is dat een beetje een goede dvd?
Geen 4:3?

Ik heb Unforgiven 2-dvd in de aanbieding.

Ramon K
kappeuter schreef:

Dolores Claiborne is dat een beetje een goede dvd?
Geen 4:3?

Ik heb Unforgiven 2-dvd in de aanbieding.

16:9. Wel zo'n irritant kartonnen hoesje (Best Buy vermoed ik).
Ik ben wel geinteresseerd trouwens.

ik kom al in je 3,5 lijstje maar straw dogs?

Ramon K
timbo_ schreef:

ik kom al in je 3,5 lijstje maar straw dogs?

Heb ik ook al. (door onlangse ruil zelfs). Je kunt op mijn dvdprofiler ook checken wat ik al in bezit heb. Link staat tweemaal in dit topic vermeld.

oh zie het nu. had me inderdaad al wat tijd bespaard. als het niet teveel moeite is zou je een paar films kunnen noemen die je nog erg graag wilt hebben.

speedy23 schreef:

Wens te ruilen wegens dubbel: Dirty Deeds (2002) Extra's o.a.:
- Interviews
- Behind the scenes
- Music
- Photo gallery
- Biographies
- 16:9 Anamorphic
- Dolby digital 5.1 en DTS
- Regio 2, Engels gesproken, Nederlandse ondertitels on/of

Niemand? Dan tracht ik hem elders te slijten.

heb ook nog Lucía y el Sexo en central do brasil liggen. die zie ik er allebei niet in staan in jouw lijst met films die je al hebt.

Ramon K
Binnenkort zal ik de ruillijst even updaten. Misschien dat het dan WEL gaat lopen. En anders zal ik uiteindelijk toch over moeten gaan tot verkoop: ik wil de zooi kwijt.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:40 uur

geplaatst: vandaag om 17:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.