• 13.417 nieuwsartikelen
  • 170.679 films
  • 11.263 series
  • 32.102 seizoenen
  • 632.688 acteurs
  • 196.658 gebruikers
  • 9.198.666 stemmen

Hoe kom ik aan Twin Peaks Season 2

zoeken in:

T®inity

• 571 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek al heel lang season 2 van Twin peaks maar kan het echt niet bemachtigen. Mensen die het weten let me know

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Lees hier maar eens... En welkom bij de club trouwens

Persoonlijk ga ik altijd de video's huren in de centrale bibliotheek van Antwerpen, maar dat doe ik stiekem want ik wil niet dat iedereen ze daar gaat halen natuurlijk.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Hagenezen die niet kunnen wachten op de verdere Peaks-ontwikkelingen kunnen ook naar de Openbare Bibliotheek in het IJspaleis. Daar hebben ze de hele serie op VHS.

HijsBeer10

• 6 berichten
  • 0 stemmen

Op de site van FRS België staat dat het 2e seizoen zo rond oktober van dit jaar zou uitkomen.

http://www.freerecordshop.be/s...

Bitte

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1751 stemmen

Bij de cultvideotheek in amsterdam hebben ze ook alle afleveringen op video, maar wacht nog even een weekje met huren want ik wil ze ook afkijken

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Laten we het hopen. Ik heb een tijdje geleden Seizoen 1 aangeschaft (ligt momenteel voor 25€ bij de FNAC in Leuven) en tot mijn grote verbazing zag ik dat die release alweer uit 2002 was.

Hoog tijd dat ze ook eens de rest uitbrengen!

Eyesolation

• 47 berichten
  • 603 stemmen

Heb een paar jaar geleden de gehele reeks tweedehands op video gekocht voor een prikje . Maar de kwailieit is verschrikkelijk (een paar van de banden zijn kopies).

Wat ik me ook nog afvraag is waarom Eraserhead van Lynch maar niet op dvd reg.2 NL subs verschijnt.

melanie178

• 154 berichten
  • 61 stemmen

Op de site van FRS België staat dat hij pas in 2007 uitkomt....belachelijk

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Release info Amazon.com

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.