- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Koop en ruil
- Jaws puzzel (missende stukken) gezocht
Jaws puzzel (missende stukken) gezocht
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
In mijn vrije tijd hou ik me wel eens bezig met een puzzel, liefst eentje met een filmthema. Groot was dan ook mijn blijdschap toen ik een tijd geleden de poster van Jaws vond. Weliswaar op een tweedehandsmarkt, maar de verkoper bevestigde meermaals dat de puzzel echt wel compleet was..
https://i.imgur.com/wy5ghRX.jpg
Dat blijkt dus niet te zijn.. Het is waarschijnlijk een gigantische longshot, maar is er iemand hier die toevallig deze puzzel heeft en deze wou willen verkopen. Hoeft voor mij niet compleet te zijn, zolang ik maar aan mijn 4 resterende stukken geraak 
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Ik wil je teleurstelling zeker niet teniet doen, dus vat dit niet verkeerd op, maar: ik heb toch wel even moeten grinniken om deze foto 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Je zou niet de eerste zijn die zegt dat Jaws de stukken heeft opgegeten 
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Ik zou niet durven... 
Ik hoop echt dat iemand je aan de ontbrekende stukken gaat helpen want mooi is hij wel 
Bélon
-
- 1795 berichten
- 0 stemmen
Vast niet zo mooi maar je kunt ook zelf stukjes van een andere puzzel op maat maken en evt. verven en erin raggen.
Heb ook weleens een 2e hands puzzel gemaakt die "compleet" zou zijn, nooit weer!

Daniel N.
-
- 19 berichten
- 12 stemmen
Dat is wel zuur zeg, maar als één puzzel er goed uit ziet met missende stukjes is het deze wel 
Succes!