In Filmdragers en apparatuur > Koop en ruil > Algemeen Topic:
Ik zoek geen films, ik doe er een hele hoop weg. (ik weet niet of dit in dit forum past?)
Ik verkoop namelijk mijn 2 volledige DVDcollecties van Eurocinema (destijds bij De Morgen uitgegeven).
Toen waren ze iets van een 7.90€ per DVD, maar wil er nu een heel stuk minder voor 
Laten we starten bij een 50€ per volledige collectie (zonder verzendkosten).
Elke collectie bestaat uit 20 films (allemaal mooie uitgaves: film + boekje met extra informatie, interview met regisseur &/ acteur en hoop mooie foto's)
Elke film heb ik max 1 maal gezien (merendeel zelfs helemaal niet).
Ik doe ze dan ook weg omdat ze niet helemaal in lijn liggen met mijn persoonlijk filmsmaak
.
eurocinema 1
http://img.2dehands.be/f/normal/166598027-dvd-collectie-eurocinema-1-de-morgen.jpg
eurocinema 2
http://img.2dehands.be/f/normal/166598411-dvd-collectie-eurocinema-2-de-morgen.jpg
Bij interesse of vragen pm me.
Als er veel interesse blijkt te zijn zal ik een forum hierover opstarten.
eurocinema 2 is verkocht.
deel 1 is nog steeds kei hard te koop ...!
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.