• 155.327 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.181 acteurs
  • 345.943 gebruikers
  • 8.758.207 stemmen

Guinea Pig

zoeken in:

Alpha X

• 136 berichten
  • 916 stemmen

Flower of flesh and blood. GP2.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4097 stemmen

Iemand hier Lucky Sky Diamond gezien? Dit filmpje uit 1989 wordt vaak foutief als een deel uit de Guinea Pig-serie gezien. Dit door het vergelijkbare materiaal. Sta trouwens op het punt de hele serie te zien. Ben benieuwd.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4097 stemmen

Gisteren dan Flowers of Flesh and Blood gezien. Mja, leuke oefening in het creëren van zo realistisch mogelijk lijkende sfx, maar een film waar je het na 30 min eigenlijk allemaal wel gezien hebt. Overdaad schaadt is de perfecte samenvatting die ik kan geven van deze eerste kennismaking met de Guinea Pig serie. Hopen dat de rest van de serie naast de gore ook nog een vorm van context te bieden heeft.

2,5* voor Flowers of Flesh and Blood. Beetje teleurstellend toch wel.

Zoyechka

• 50 berichten
  • 28 stemmen

Mermaid film was leuk...

Deze Flowers of flesh and blood is ranzig.

Mensen die van gore houden, zullen het vast geweldig vinden.

Ik zap maar effe door, om alle ranzige stukjes gezien te hebben. LOL.

Overigens vind ik het inderdaad wel bizar in beeld gebracht.

Je vraagt je inderdaad af hoe ze het gefilmd hebben, wat voor materialen ze gebruikt hebben etc..

Maja kom op, wat heeftie aan zeg? lol.

Njaa geen film voor mij...

Alpha X

• 136 berichten
  • 916 stemmen

dutchtuga schreef:

Iemand hier Lucky Sky Diamond gezien?

Terecht niet in de serie. Is niet zoveel aan. Verhaal is vrij onduidelijk en de visuals zijn zo vaag dat het gewoon slecht is.

$pecial

• 1145 berichten
  • 540 stemmen

Wie ze nog eens terug wil zien of nog een aantal niet hebben gezien..ze staan op internet gewoon als video google bestand. Ik weet niet of ik mag linken naar dit? Ik ben nu Flowers of Flesh and Blood aan het bekijken...zeer ziek..en anno 2009 ziet het er nog fantastisch uit! Dit is nou real gore.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

$pecial schreef:

ze staan op internet gewoon als video google bestand. Ik weet niet of ik mag linken naar dit? .

nope

$pecial

• 1145 berichten
  • 540 stemmen

Ahh oke jammer dan

Ik vond Flowers of Flesh and Blood niets bijzonders..zelfs zeer slecht. Ja de gore ziet er goed uit, maar het is gewoon een kort filmpje zonder enige inhoud of moraal. Vrij saai, maar ook weer gezien

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vind het zelf ook meer een filmpje voor mensen die van gore houden, dit is wel echt belachelijk realistisch en daarom toch best wel knap. Verder is het bagger maar daar draait het niet om.

Wel leuk om gezien te hebben

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4097 stemmen

Ik heb er eentje gezien en nooit meer aan de andere delen toegekomen. Ook geen behoefte aan gehad, vreemd genoeg. Vond Flowers of Flesh and Blood maar saai eigenlijk.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Gebeurd ook vrij weinig, je kunt het beste even 5 minuten kijken vanaf de helft ongeveer, dan heb je het wel gezien..

ASman

• 1714 berichten
  • 640 stemmen

Vond Flowers Of Flesh And Blood ook behoorlijk saai eigenlijk. Effecten zijn dan wel behoorlijk goed en expliciet in beeld gebracht, maar de camera wordt er zo lang op gehouden dat de impact gelijk is aan nul.

Die Guinea Pig-films zijn eigenlijk gewoon gorescenes die ze in een normale film in 1 minuut tonen. In deze films doen ze er dan 40 minuten over. Een beetje overkill eigenlijk...

Vascago

• 4705 berichten
  • 3067 stemmen

Ik heb net even Flowers Of Flesh And Blood in fast forward gekeken. In normaal tempo is het niet te doen. Wel behoorlijk ziek en gore, maar ook onwijs saai buiten die stukken om. Vind er maar weinig aan.

Le Edzel

• 878 berichten
  • 2537 stemmen

Zojuist Akumano Jikken op youtube gekeken. Gaat me echt iets te ver, gewoon té ziekelijk sommige delen. Bijvoorbeeld het gedeelte oog. Gaat mij iets te ver. Looks like snuff to me, dus snap dat Charlie Sheen destijds ook in shock was haha.

Freckles

• 488 berichten
  • 544 stemmen

Na alle reactie's dat ik lees ben ik écht niet van plan om hem even dan te gaan kijken

harm1985

• 526 berichten
  • 503 stemmen

Nou Guinea Pig: Devil's Experiment valt me tegen (of mee, 't is maar hoe je het bekijkt). Saai is een groot woord, maar een echte spanningsboog zit er niet in, ik kon met gemak een pizzaatje wegkrijgen tijdens het kijken; het enige waar ik een beetje van walgde, was die scene met die naald door dat oog op het eind, maar toen was de pizza allang op. Hoe dan ook, het is wel knap gemaakt, het ziet er behoorlijk echt uit, ze laten alleen niet echt verregaande dingen zien, want juist op het kritieke moment wordt er overgeschakeld naar het volgende shot.

Op naar deel 2 dan maar...

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Als je Flower of Flesh and Blood nog niet gezien hebt raad ik die wel aan.

harm1985

• 526 berichten
  • 503 stemmen

Zojuist Flowes of Flesh and Blood gekeken, en die is een stuk... esthetischer, zullen we maar zeggen. Is ook een stuk minder makkelijk om te kijken. Wat een beetje jammer was, was dat de 'bloemist' af en toe wat komisch overkwam (zoals in die scene met die kip, die er wat nep uitzag), wat een beetje afbreuk deed aan het geheel, dat maakt ie op het eind wel weer goed met enkele prachtige zinsnedes over de dood en dat ijzingwekkende lied/gedicht. Qua sound design is deze film sowieso een stuk interessanter dan deel 1, al blijft 40 minuten best lang. Frappant vond ik dat de oog-scene me nu juist wat minder deed (de verwijdering zelf dan).

Op naar deel 3 dan maar? Geen idee of die echt toegevoegde waarde heeft...

harm1985

• 526 berichten
  • 503 stemmen

Zojuist deel 3 en 4 gezien. De sfeer in die films is radicaal anders, deel drie lijkt haast wel een comedy-horror. De gore is een stuk minder expliciet, al vloeide het bloed nog steeds rijkelijk, het zijn vooral de dialogen die de film echt grappig maken, samen met enkele money-shots (zoals wanneer die kerel zijn buik leeghaalt en het resultaat laat zien aan zijn collega, en op het eind als alleen zijn hoofd nog over is, hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen, is me een raadsel) het bijpassende dialoog is ook briljant, we moeten je flat schoonmaken, wat zal je huisbaas wel niet denken en 'hoe kan een nek nu schoonmaken' Briljant gewoon.

Deel 4 bespreek ik hier.

erik1677

• 1787 berichten
  • 0 stemmen

deel 1 en 2 net bekeken, best wel saai eigenlijk.

Wel ziek dat wel, maar ben van de eerste 2 delen niet zo onder de indruk.

Deel 3 heb ik net half bekeken, en dat vind ikm al wat beter.

En ook een stuk zieker!

Elineloves

• 24024 berichten
  • 3580 stemmen

Ik heb net Guinea Pig Series - Devil's Experiment gezien, dacht nog even een kort 'filmpje' op te zetten voor 't slapen gaan, en dat is tevens mijn eerste kennismaking geweest met dat Guinea Pig gebeuren, maar ik vond het niet zo denderend. Vond het sowieso al enorm donker en ook erg ongeloofwaardig, slecht geacteerd. Hoort dat zo? Zou sowieso fijn zijn als iemand me zou willen vertellen waar ik nou net naar gekeken heb, want ik kan er geen fatsoenlijk antwoord op geven.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Trailer: Will the “AMERICAN GUINEA PIG” Series Shock you? | FANGORIA®

Een Amerikaanse opvolger, dus. Toch een twijfelachtig idee. Snuff heeft tegenwoordig flink aan kracht ingeboet, al blijft het interessant als SFX showcase.

jippie2010

• 2261 berichten
  • 6218 stemmen

Klopt het dat deel 1,2&3 niet op MM staan?

en wat is daarvoor de reden?

Of voldoen ze niet aan de voorwaarden?

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

Te kort.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.