• 13.425 nieuwsartikelen
  • 170.705 films
  • 11.267 series
  • 32.108 seizoenen
  • 632.691 acteurs
  • 196.667 gebruikers
  • 9.198.955 stemmen

Boeken die nog verfilmd moeten worden...

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik had het over het boek dat ik aanhaalde: Anna Karenina. Maar ik begrijp je verwarring, sorry dat ik je blij heb gemaakt met een dode mus .

Brix

• 19527 berichten
  • 4895 stemmen

Ik begon al te vermoeden dat er een aantal berichten door elkaar liepen.

Maar ik ben eerder opgelucht dan bedroefd over het feit dat het dus géén verfilming van S. Holmes vs. Dracula betrof

Want dat zou betekenen dat er een hiaat in mijn Holmes-kennis zat, en alle boeken over S. Holmes films die film ook vergeten waren te vermelden.

No harm done

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11710 berichten
  • 5096 stemmen

Querelle schreef:

@ BlueJudas en Quido:

Frans Weisz vind ik ook wel een goede filmmaker. Maar echt iets magisch realistisch heb ik nog niet van hem gezien.

Kümmel en van Striem ken ik nog niet, maar die zal ik eens opzoeken.

En ik was wéér in de war... deze keer haalde ik Weisz en Kümel door elkaar.

Querelle

• 6548 berichten
  • 4894 stemmen

Dat heb je met die Duits klinkende achternamen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Rebel met Vleugels - Marcel Roijaards (2012) - BoekMeter.nl

Vandaag in de winkel. Geschreven door mijn zwager. Rechten zijn nog beschikbaar.

mjk87 (moderator films)

• 13899 berichten
  • 4212 stemmen

Nu ik net Zomerhitte heb gezien, denk ik, waarom is De Walgvogel van Wolkers nog niet verfilmd. Inhoudelijk zeer sterk en echt gemaakt om verfilmd te worden.

Vdk_Movie

• 375 berichten
  • 451 stemmen

In Film > Algemeen > Wat voor bestseller/boek zou jij nog eens graag willen zien op het witte doek?:

We hebben denk allemaal wel dat bepaalde boek of genre waarvan we smullen en telkens als er dan een film van verschijnt je echt de dagen gaat aftellen!

Wat voor bestseller/boek zou jij nog eens verfilmd zien worden? Denk bijvoorbeeld aan een goede romance of drama die je hebt gelezen.

Paalhaas

• 1576 berichten
  • 2515 stemmen

Soms lees je een boek en denk je: er is maar één regisseur die dit dient te verfilmen.

Master i Margarita (Bulgakov) - Terry Gilliam

Quartet in autumn (Pym) - Mike Leigh

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Die boeken van Zafón zou ik ook wel in filmvorm willen zien, hoewel het eigenlijk onbegonnen werk is (maar dat was Cloud Atlas eigenlijk ook en dat pakte geweldig uit).

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.