wie kan me helpen aan de naam van 3 films die ik toen die tijd erg mooi vond maar waarvan ik de naam kwijt ben.
de eerste film die ik graag wil weten gaat over een russische gevangenis. Een amerikaanse man word opgepakt voor niks en word in een vieze kleine met schimmel bedekte cel gepleurt, na een maand mag hij er uit maar dan moet hij wel tekenen dat hij het gedaan heeft. De man weigert want hij is onschuldig. dan word hij weer in de cel gepleurd. en na een maand eruit gehaalkd. Dit word herhaalt tot hij besluit te tekenen. Hij word in de russische hoofdgevangenis geplaatts. daar ontsnapt hij door middel van een telling van de gevangenen andere gevangenen weer opnieuw in de rij aan te sluiten nadat deze al geteld waren. ze leidden de bewakers af door middel van een vos los te laten die ze moeten vangen. dasn verstoppen ze zich onder in een luik van ded goederentrein en rijden zo met de trein mee. aan het eind van de film worden de mannen gepakt. ze zijn kapot van verdriet maar dan blijkt dat het de oekrainische politie is en die laten de mannen vrij.
de 2e film weet ik minder vanaf het gaat over de toekomst. 2 mensen staan in de rij van ewen toekomstige gevangenis. de gevangenen ontsnappen. en worden 1 voor een doodgeschgoten. op 2 mensen na. 1 overleeft doordat die doet of die net dood is de ander begraaft zich onder het zand zodat ze hem niet zien. ze moeten overleven in een woestijn. ze gaan allebei hun eigen weg de een met diefstal en is slecht en de ander op een godse manier.
de 3e film weet ik nog minder vanaf. gaat over 2 goede vrienden die ineens van de straat geplukt worden en in een soort club terecht komen waar iedereen gedwongen tegen elkaar moeten vechten op leven en dood. dan moeten ze tegen elkaar vechten.
als iemand deze films kent zeg me dan please de titel je zou me er erg mee helpen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
© 2024 MovieMeter B.V.