- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Van welke game moeten ze een film maken?
Van welke game moeten ze een film maken?
Hi-Tek
-
- 666 berichten
- 0 stemmen
Kom op man beste keuze laat me niet lachen. Oké misschien wel een logische keuze gezien het uiterlijk en het houterig acteren. Weet even geen alternatief, maar Vin Diesel lijkt me niet zo geweldig als hitman ...
film_kaza
-
- 3140 berichten
- 0 stemmen
Ik heb zojuist het spel Kingdom Hearts uitgespeeld.
Als game geef ik hem 5 sterren.
Het verhaal vond ik ook geweldig en ik vind het jammer dat het geen film was. Die zou kwa verhaal in mijn top 10 belanden.
Als ze dat gaan verfilmen zou ik het wel in gewoon 3D doen.
Dus mijn 2e antwoord op deze vraag van het topic:
Kingdom Hearts.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Waarom?
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2244 stemmen
Ik denk dat de beste verfilming voor Kingdom Hearts het beeldmateriaal uit de game is. Net als bij Final Fantasy X zie je dan de game, waarvan de gevechten worden overgeslagen.
Wordt wel een lange zit, maar als je een Kingdom Hearts fan bent zul je niet erg vinden.
Ikzelf ken Kingdom Hearts alleen van filmpjes via youtube. Het zou echt geweldig zijn als ze hem verfilmen 
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Maar waarom 3D? Van alle 3D films die ik heb gezien heeft het verhaal in dienst gestaan van de 3D-effecten ipv dat ze het verhaal versterken. Niet goed dus...
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Die Rotterdam-levels van Hitman: Codename 47 of Contracts in de nieuwe Hitman film 
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
'Project Zero' lijkt me wel een leuk idee.
film_kaza
-
- 3140 berichten
- 0 stemmen
Maar waarom 3D? Van alle 3D films die ik heb gezien heeft het verhaal in dienst gestaan van de 3D-effecten ipv dat ze het verhaal versterken. Niet goed dus...
Nou met al die fantasy figuren, sprookjes landen, magische dingen enz. moet je wel erg rijk zijn om dat goed te verfilmen met goede acteurs. Een goeie rol voor Alladin, Jafar, Sora, Tarzan, Peter Pan enz. wil ik allemaal niet hebben. In 3D herken je tenminste beter & je hebt geen problemen met de effecten. Ik heb er niks tegen.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2244 stemmen
Nou met al die fantasy figuren, sprookjes landen, magische dingen enz. moet je wel erg rijk zijn om dat goed te verfilmen met goede acteurs. Een goeie rol voor Alladin, Jafar, Sora, Tarzan, Peter Pan enz. wil ik allemaal niet hebben. In 3D herken je tenminste beter & je hebt geen problemen met de effecten. Ik heb er niks tegen.
Daarbij denk Ik niet dat het leuk is voor de Disneyfan om Aladdin Tarzan enz. te zien als "echte" persoon. We kennen ze van de tekenfilm, de computeranimaties lijken daar redelijk op. maar om zoiets te realiseren met echte personen?
En, zoals film_kaza al zei, het is gemakkelijker om alle efecten erin te verwerken.
SSeagal
-
- 1866 berichten
- 659 stemmen
Kom op man beste keuze laat me niet lachen. Oké misschien wel een logische keuze gezien het uiterlijk en het houterig acteren. Weet even geen alternatief, maar Vin Diesel lijkt me niet zo geweldig als hitman ...
Jason Statham moeten ze vragen, lijkt toch als twee druppels op hitman en kan net zo gevoelloos spelen
Snap ook niet dat ze Vin diesel kiezen, kijk nou naar die transporter films, toen zei ik al tegen mijn zwager, lijkt wel hitman, zeker nog zijn stropdas erbij, nee ze moeten 100% voor Jason gaan vind ik.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Van geen enkele game, laten ze maar iets origineels verzinnen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Je ziet liever ook geen boekverfilmingen meer?
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Jason Statham.
Een geweldig idee. Lijkt me heerlijk Statham te zien als agent 47. Vin Diesel zie ik graag bezig, maar voor deze rol is hij inderdaad minder geschikt nu ik er zo over nadenk.
Sseagal, je zou een goeie caster zijn. 
SSeagal
-
- 1866 berichten
- 659 stemmen
Sseagal, je zou een goeie caster zijn. 
Haha, dank je Djelle
LOL 
X__Liesjj
-
- 329 berichten
- 586 stemmen
Death or life maar dan stukken beter en met goede acteurs. Ik heb het spel zelf en als goed is hebben ze niet alle karakters in de film verwerkt.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Nooit van de game noch de film gehoord. Op welk platform is de game te spelen?
In het geval dat je de game, en film Dead or Alive bedoelt is het de eerste keer dat ik hoor dat een vrouw bouncende tieten wil zien 
Pascal A
-
- 213 berichten
- 0 stemmen
Waar ik al jaren op zit te wachten is een verfilming van The legend of Zelda in de style van lord of the rings een triologie van 3 films van 3 uur.
Zelff ben ik geen fan van het genre, maar dit zou echt een hit worden.
En idd Metal gear solid.
RuS
-
- 10 berichten
- 27 stemmen
Waar ik al jaren op zit te wachten is een verfilming van The legend of Zelda in de style van lord of the rings een triologie van 3 films van 3 uur.
Zelff ben ik geen fan van het genre, maar dit zou echt een hit worden.
Lijkt mij zelfs moeilijker te verfilmen dan LOTR... Maar zou het inderdaad ook graag zien komen. De verhaallijnen zijn niet DE sterkste, maar dankzij de vele subverhalen nooit vervelend.
Een ander spel dat ik recent ontdekt heb: Fire emblem: the path of radiance (GameCube)
Dat spel is bijna een film, zo'n goed uitgewerkte verhaallijn, achtergronden... Erg veel uitgediepte personages ook, erg knap.
Pascal A
-
- 213 berichten
- 0 stemmen
Just after The Hylia did a feature on the possibility of a Zelda film, Reggie Fils-Aime spoke to Club Nintendo, a Mexican publication equivalent to Nintendo Power, about the Big N's plans for their franchises on the silver screen. Plans that include The Legend of Zelda, and the production apparently will be handled by Nintendo itself.
Reggie said that Nintendo plans to produce an adaptation of the Metroid franchise for the silver screen, although he gave no other details as to the production schedule, budget or cast and crew. Reggie followed up by saying the Zelda series would be next in line, and then possibly another Mario feature film. Although this information was featured in Club Nintendo, Mexico and Europe are traditionally behind in gaming news, so one might think the information is sketchy. However, the subscriber area of the Club Nintendo site (Mexico's official Nintendo site) has a video of the interview with Reggie and a transcript as well, which leads one to believe this is legit.
Hopefully sometime soon, possibly at E3, Nintendo will elaborate on these projects and give us more details. It should also be assumed that Nintendo legally took back the rights from John Woo's production company for the Metroid franchise, since John Woo's company had purchased the rights to bring Metroid to the silver screen nearly a year ago. Most fans should probably be happy that if there is going to be a Zelda movie, it is Nintendo that will be handling it. But Final Fantasy fans will be quick to point out that the creator of Final Fantasy, Hironobu Sakagutchi, headed up Final Fantasy: The Spirits Within and it still did poorly. Others believe the Metroid movie is to counter the upcoming Halo production, which is being headed up by Academy-Award winning director Peter Jackson. Perhaps a movie war is brewing between the video game giants?
metaledje
-
- 740 berichten
- 859 stemmen
ik blijf erbij dat ze echt devil may cry moeten verfilmen, dat is mijn vetste game ooit gespeeld(deel 3 en deel 1)
de onimusha serie is ook erg leip, ben al tijdje bekend met onimusha en heb net deel 4: dawn of dreams uit weten te spelen en dat deel is echt geweldig!!!!
(en ook grappig dat ze jean reno in deel 3 hebben gepleurt,waarschijnlijk ook zijn echte voice over)
darius666
-
- 42 berichten
- 0 stemmen
dead rising oke hij lijkt een beetje op dawn of the dead maar ik zou het wel tof vinden
VS60*
-
- 126 berichten
- 1226 stemmen
'Halo'! Maar die schijnt ook daadwerkelijk te komen, dus ik ben tevreden.
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1375 stemmen
Ze moeten van games geen films maken...
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Ze moeten van games geen films maken...
Waarom niet, van boeken maken ze toch ook films ?
.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
De Castlevania-serie. Niet met een hoop CGI, maar op een meer traditionele manier. Veel letten op atmosfeer en met puike decors (misschien zelfs studiowerk). En onder begeleiding van bewerkingen van de coolste gamesoundtrack ooit. Pleur er maar een orkest aan.