- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Het ziet er wel naar uit ja. Ik zal hem eens opzoeken. Thanks 
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
maar ben dus nog wel steeds op zoek naar die film met christina ricci (of hoe je het schrijft)
waar ze uiteindelijk achterna wordt gezeten op dus die kermis (dorps kermisje)
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Ik ben op zoek naar een jeugdfilm waar me een bepaalde scène en wat flarden altijd van zijn bij gebleven.
Het gaat over een groepje jongeren die in een soort van pretpark komen werken, of dat ze daar gewoon zijn voor een dagje uit, dat weet ik niet meer precies. Wat ik wel goed kan herinneren was dat er een stel badguys waren die een soort van uitkijk post met een telescoop hadden op iets wat op een bowlingbal leek, om zo deze jongeren steeds in de gaten te houden. Ik zoek deze film al erg lang en ik hoop dat iemand mij kan helpen aan de titel.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Ik ben op zoek naar een jeugdfilm waar me een bepaalde scène en wat flarden altijd van zijn bij gebleven.
Het gaat over een groepje jongeren die in een soort van pretpark komen werken, of dat ze daar gewoon zijn voor een dagje uit, dat weet ik niet meer precies. Wat ik wel goed kan herinneren was dat er een stel badguys waren die een soort van uitkijk post met een telescoop hadden op iets wat op een bowlingbal leek, om zo deze jongeren steeds in de gaten te houden. Ik zoek deze film al erg lang en ik hoop dat iemand mij kan helpen aan de titel.
Volgens mij is het geen film maar de Australische serie 'My Secret Valley' (of de spin-off Professor Poopsnagl of iets dergelijks).
sjors86
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Ik zoek een film titel (denk ik):
Ik heb dit ooit op school gezien, maar weet nu niet of het een film was of gewoon iets van lesstof (volgens mij een film
)
Het idee lijkt erg veel op Das Experiment, een amerikaans (denk) geschiedenis docent geeft les over de tweede wereld oorlog en hitler. Dan vraagt 1 van de studenten waarom die duitsers (burgers) niet ingrepen want het was toch overduidelijk verkeerd. Hierop besluit hij een proef te doen met de klas zonder dat deze het door hebben. Zo wordt de klas langzaam omgevormd tot een hechte groep welke zich onbewust verkeerd gedraagt tegen andere.
Ik hoop dat er iemand is die toevallig weet waar ik naar opzoek ben, alvast hardstikke bedankt.
starbright boy (moderator films)
-
- 22431 berichten
- 5131 stemmen
De maatschappijleerklassieker Wave, The (1981) . Er is ook een remake Welle, Die (2008) .
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Bedankt, ik was die titel vergeten. Zag laatst bij een film (geen idee welke het was) de trailer van die remake: lijkt me wel interessant. Vroeger op de middelbare school ook het boek gelezen bij maatschappijleer. Eens kijken of ik 'm ergens kan vinden.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3129 stemmen
Volgens mij is het geen film maar de Australische serie 'My Secret Valley' (of de spin-off Professor Poopsnagl of iets dergelijks).
Qua verhaal en desing lijkt het erg op "Professor Poopsnagle" en ik weet haast wel zeker dat dat hem moet zijn, vreemd ik dacht altijd dat het om een film ging. Bedankt Baggerman!
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3028 stemmen
Ik ben op zoek naar een volgens mij waargebeurd verhaal. Een drama en/of thriller. We volgen een man en vrouw. In de stad of wijk waar ze wonen worden de laatste tijd nogal wat vrouwen verkracht. Op een avond komt de dader ook bij haar thuis, ze weet hem af te wimpelen, maar de dader wil zijn werk afmaken en komt meerdere malen terug. Dankzij haar man, politie en andere dingen geraakt hij niet ver, maar hij probeert wel en ze krijgen hem niet te pakken. Tenslotte is de vrouw het zat om zo te leven en lokt de dader naar het huis waarna ze hem kunnen pakken.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik ben op zoek naar een volgens mij waargebeurd verhaal. Een drama en/of thriller. We volgen een man en vrouw. In de stad of wijk waar ze wonen worden de laatste tijd nogal wat vrouwen verkracht. Op een avond komt de dader ook bij haar thuis, ze weet hem af te wimpelen, maar de dader wil zijn werk afmaken en komt meerdere malen terug. Dankzij haar man, politie en andere dingen geraakt hij niet ver, maar hij probeert wel en ze krijgen hem niet te pakken. Tenslotte is de vrouw het zat om zo te leven en lokt de dader naar het huis waarna ze hem kunnen pakken.
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3028 stemmen
Ja dat is hem. Merci!
cryptopsy
-
- 6 berichten
- 1 stemmen
Ik zoek een titel:
Waarbij een jongen (een echte loser) naar de gevangenis word gestuurd (waarom, idk). Eenmaal in de gevangenis word hij vrienden met iemand die met een soort blik iemand kan aankijken waarna die persoon bang is.
Elke keer als zo gekeken word hoor je een zweepslag.
Komedie, ooit op tv geweest
aunuscus
-
- 591 berichten
- 115 stemmen
Ik zoek ook een film: het speelt zich af in Engeland 2010 waar er een verbod komt op chocolade. En twee rebelse jongeren kommen hierin in opstandt.
Stephan
-
- 7895 berichten
- 1388 stemmen
Ehm...Iemand een idee?
Italianofielen in de zaal?
Vraag het Speranza
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik zoek ook een film: het speelt zich af in Engeland 2010 waar er een verbod komt op chocolade. En twee rebelse jongeren kommen hierin in opstandt.
aunuscus
-
- 591 berichten
- 115 stemmen
Nee het was een Britse film en hij is gemaakt in 2002
cryptopsy
-
- 6 berichten
- 1 stemmen
Ik zoek een titel:
Waarbij een jongen (een echte loser) naar de gevangenis word gestuurd (waarom, idk). Eenmaal in de gevangenis word hij vrienden met iemand die met een soort blik iemand kan aankijken waarna die persoon bang is.
Elke keer als zo gekeken word hoor je een zweepslag.
Komedie, ooit op tv geweest
Extra info:
Hij krijgt een soort training van die man want die is in de gevangenis helemaal populair. Zelfs de bewakers zijn bang voor hem alleen is hij niet groot en gespierd enzo.
Als terugkeer op een andere school word hij helemaal als uber gevangene op school gebracht met zelfs een mondkap en daar word hij helemaal populair.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Extra info:
Hij krijgt een soort training van die man want die is in de gevangenis helemaal populair. Zelfs de bewakers zijn bang voor hem alleen is hij niet groot en gespierd enzo.
Als terugkeer op een andere school word hij helemaal als uber gevangene op school gebracht met zelfs een mondkap en daar word hij helemaal populair.
Dat is The New Guy! Super film!
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Nee het was een Britse film en hij is gemaakt in 2002
cryptopsy
-
- 6 berichten
- 1 stemmen
Ja bedankt maat! Dat is 'em
Ik ben nu trouwens Fear and Loathing in Las Vegas aan het kijken
Leuke film. Te zien is hoe Johnny Depp het eigenzinnige karakter Jack Sparrow toen al had gemaakt.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Jack Sparrow is gemodelleerd aan Keith Richards van The Rolling Stones, niet Hunter S. Thompson. Zoals Johnny Depp acteert is Thompson in het echt ook, als je de verschillende documentaires ziet over deze bijzondere schrijver. Hij speelt hem echt briljant.
maf666
-
- 2 berichten
- 7 stemmen
In Film > Algemeen > ik zoek een filmtitel:
hallo allemaal ik ben op zoek naar een film met een donkere acteur die de rol van een concierge speelt die in de film het op een gegeven moment beu is en dan is iedereen in de kantine en dan zegt hij no more dat is het enige dat ik er nog van weet
ook weet ik dus de naam niet meer van die donkere acteur hij is best bekend maar kan hem dus niet terug vinden op het net
heeft iemand wat suggesties voor me
bvd gr marcel
ps de film is ergens uit de 80er of 90er jaren
bild
-
- 318 berichten
- 0 stemmen
Film waarbij een iemand een diamond proberen stelen. Als de politie achter hen aanzit plakken ze hem vast in een soort buis. Na de gevangenisstraf keert hij terug om deze diamant te nemen.
fieko
-
- 409 berichten
- 1685 stemmen
Film waarbij een iemand een diamond proberen stelen. Als de politie achter hen aanzit plakken ze hem vast in een soort buis. Na de gevangenisstraf keert hij terug om deze diamant te nemen.
volgens mij is het deze:
Baswazz
-
- 30 berichten
- 40 stemmen
Ik heb de film zelf niet gezien, maar heel misschien deze?
The Uninvited is het niet.
Heb weer even gezocht heb het Horror en Drama genre al doorzocht nu begonnen aan de Thriller en heb 'm gevonden voor degene die geinteresseerd zijn.
Mezelf
-
- 288 berichten
- 204 stemmen
Cursed?
nee niet die is het niet.. maar bedankt
Mezelf
-
- 288 berichten
- 204 stemmen
Jaa, volgens mij was dat m idd! Bedankt!!!!
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ik zoek er ook een al weet ik niet heel zeker of hij wel echt bestaat. Ik neem aan van wel. Deze is toch wel simpel:
Bij de ShawShank Redemption kijken ze een keer met zen allen een film, met Rita Hayworth (lijkt me) Deze leek me best leuk dus als iemand enig idee heeft...?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.