• 16.994 nieuwsartikelen
  • 181.476 films
  • 12.520 series
  • 34.649 seizoenen
  • 654.183 acteurs
  • 200.204 gebruikers
  • 9.449.338 stemmen

Ik zoek... een filmtitel

zoeken in:

Bubblez

• 2080 berichten
  • 2556 stemmen

Het is inderdaad Sorority Row...

Trailer

dannygiertje

• 12 berichten
  • 0 stemmen

Welke films heeft Simon Pegg, allenmaal in gespeeld?

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Simon Pegg -_-'

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

filmzoekert

• 11 berichten
  • 0 stemmen

Dit moet een simpele zij, maar kom helaas niet meer op de naam:

Moeder de moorden pleegt, vgm waaronder eentje op een beurs bij het toilet, als ik het nog goed herinner.

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Vroop

• 1 berichten
  • 1 stemmen

Ik zoek een filmtitel van historische kostuumfilm, deze speelt waarschijnlijk tussen 1750 en 1800 en gaat over het verblijf van een kunstschilder op het landgoed van een echtpaar. Al kort na aankomst van de kunstschilder verdwijnt de man van het echtpaar spoorloos. De schilder maakt een aantal schilderijen met daarop kledingstukken van de verdwenen echtgenoot waardoor het vermoeden ontstaat dat de schilder waarschijnlijk de moordenaar is van de echtgenoot. Deze maakt tijdens zijn verblijf op sexuele wijze misbruik van de echtgenote die het daar niet helemaal mee eens is. Het verdere verloop van de film weet ik niet meer, ik heb vele malen gezocht naar deze film maar hij blijft tot nu toe onbekend. Ik heb de film ooit op TV gezien ongeveer 30 tot 35 jaar geleden, waarschijnlijk op een Belgische zender, maar niet terug kunnen vinden. Graag je hulp als je dit enigszins voorkomt.

The Draughtsman's Contract , dat is hem inderdaad, hartelijk dank allemaal!

jams20

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Film > Algemeen > zoek een film over ontvoering:

Ik zoek deze film :

een vrouw heeft een kindje, die gaat op een vliegtuig, en verongelukt daarin.

Dan word die vrouw verteld dat ze nooit een kind heeft gehad.

Alle foto's en video's worden weggehaald en iedereen die overtuigd haar dervan dat ze nooit een kind heeft gehad. Maar zei weet het zeker en geeft niet op, iedereen die haar begint te geloven word opgezogen in de lucht.

Nou is de vraag:

Hoe heet deze film?

Bubblez

• 2080 berichten
  • 2556 stemmen

The Forgotten (2004)

ndw1990

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Hoi iedereen!

Ik ben al sinds kindsaf aan het zoeken naar een film waarin een wilde jongen overleeft in de wildernis. Ik herinner mij dat er gejaagd wordt op hem en hij wordt uiteindelijk ook gevangen genomen in een kleine cel. Het belangrijkste dat ik nog weet is dat hij een schotwonde had in zijn schouder die hij genas door er honing op te smeren. Hij lokte daarmee zoveel bijen die de wonde proper maakten waardoor het genas.

Wie kan er mij helpen aan de titel?

Alvast bedankt !

Brix

• 19766 berichten
  • 5196 stemmen

@ndw1990 >

Dat is een van mijn favoriete films > L'Enfant Lion (1993)

Twi_Terr

• 6 berichten
  • 3 stemmen

In Filmdragers en apparatuur > Algemeen > Weet iemand welke film dit is:

Dag film kenners,

Ik hoop dat mijn vraag hier goed staat.

Ik ben al een tijdje opzoek naar een film die ik ooit heb gezien in het verleden.

Ik zou deze graag nog s zien, alleen weet ik dus niet wat de titel is of welke acteurs erin speelden.

Het gaat over een beetje geflipte vader die een atoombunker heeft gemaakt, omdat hij er zeker van is dat zeer binnenkort de bom gaat vallen.

Op een dag crasht er een straaljager naast zijn huis (of op zijn huis), en hij denkt dus dat de bom is gevallen, en gaat met zijn gezin jaren ondergronds in de atoombunker.

Weet iemand welke film dit is??

Alvast bedankt.

Brix

• 19766 berichten
  • 5196 stemmen

De vraag hoort thuis in: Ik zoek...een filmtitel.

Dit is de film > Blast from the Past (1999)

Twi_Terr

• 6 berichten
  • 3 stemmen

sorry, zal in het vervolg beter opletten

Maar bedankt voor de reactie, dat is h'm inderdaad!

cammy

• 13 berichten
  • 301 stemmen

hey

de film wat ik zoek is een teener film over een lijst die 1 een kerel moet doen in één nacht

hij moet dingen doen zoals

een bier drinken voor een flik

een lijk stelen

een auto stelen

bh van the promqueen zoeken

enzo voort

als iemand het weet

alvast bedankt,

Bubblez

• 2080 berichten
  • 2556 stemmen

@ Cammy: The Night Before (1988)?

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Ik zoek niet een filmtitel, maar misschien kan iemand mij hier toch helpen. Het gaat om een aflevering van een filmprogramma (ik dacht van de vpro, weet even niet hoe dat programma heette) dat een stuk deed over Cannes toen de Coens er hun film Fargo presenteerden, het gaat om het interview met hen.

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

misschien CinemaTV van de VPRO?

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Zou kunnen. Ik geef het weinig kans dat iemand dit ooit op een vhs-bandje heeft opgenomen - laat staan op YouTube o.i.d. heeft gezet - maar wie weet...

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Dat is wel van het juiste filmfestival, maar helaas is mijn Frans niet zo best én is het interview van de Nl. (vpro) tv toch weer anders. Niet dat er veel uit ze kwam geloof ik, maar ze hadden het o.a. over hun invloeden en dat ze het daar liever het niet over wilden hebben...

Ik ga jouw link in ieder geval nader bestuderen, thanks!

narva77 (crew films)

• 12770 berichten
  • 6559 stemmen

Vroop schreef:

Ik zoek een filmtitel van historische kostuumfilm, deze speelt waarschijnlijk tussen 1750 en 1800 en gaat over het verblijf van een kunstschilder op het landgoed van een echtpaar. Al kort na aankomst van de kunstschilder verdwijnt de man van het echtpaar spoorloos. De schilder maakt een aantal schilderijen met daarop kledingstukken van de verdwenen echtgenoot waardoor het vermoeden ontstaat dat de schilder waarschijnlijk de moordenaar is van de echtgenoot. Deze maakt tijdens zijn verblijf op sexuele wijze misbruik van de echtgenote die het daar niet helemaal mee eens is. Het verdere verloop van de film weet ik niet meer, ik heb vele malen gezocht naar deze film maar hij blijft tot nu toe onbekend. Ik heb de film ooit op TV gezien ongeveer 30 tot 35 jaar geleden, waarschijnlijk op een Belgische zender, maar niet terug kunnen vinden. Graag je hulp als je dit enigszins voorkomt.

The Draughtsman's Contract , dat is hem inderdaad, hartelijk dank allemaal!

Huh...?!

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

DIY!

P8rb

• 10773 berichten
  • 1833 stemmen

Een franse film over een man die illegale gevechten doet voor geld en een soortvan relatie heeft met een vrouw zonder benen (die raakte ze tijdens de film kwijt door een walvis ongeluk). dit moet wel voldoende info zijn denk ik.

P8rb

• 10773 berichten
  • 1833 stemmen

Juist!

In Film > Overige films > Welke film was dat?!:

Ik heb een tijdje geleden een film gezien. Erg mooie film met mooie muziek erin. Alleen weet ik de titel niet meer. En ben hem natuurlijk vergeten te downloaden. Dus bij deze wie weet welke titel bij deze filmbeschrijving hoort?

Beschrijving:

Een meisje uit wat hogere kringen die cello speelt een jongen die speelt in een band krijgen wat met elkaar. Het is moeilijk want ze komen uit heel verschillende milieus en besluiten de relatie te beeindigen. Dan komt het meisje erachter dat ze zwanger is en staat het pas geboren jongetje af. Dit jongetje staat een zwaar leven te wachten weet niet precies meer waar die terecht kwam maar uiteindelijk op straat en ging wonen in een oud theater met allemaal kinderen die als straatmuzikant geld ophalen voor hun "baas" . De jongen in kwestie leert gitaar spelen maar is ondertussen erg bezig met wie zijn ouders zijn. Hij neemt risicos en uiteindelijk loopt het heel goed af dat hij bij een concert van zijn moeder aankomt en zijn vader daar ook is. En zij leefde nog een lang en muzikaal leven.

Ik was erg onder de indruk van de film en zou hem heeeeeel graag weer willen zien.

Wie kan me helpen!

Dat was hem Thanks!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.