• 155.485 films
  • 9.306 series
  • 27.677 seizoenen
  • 604.440 acteurs
  • 346.924 gebruikers
  • 8.764.891 stemmen

Se7en 2

zoeken in:

Brinta

• 77 berichten
  • 96 stemmen

Er komt een tweede deel van se7en. Lees het hier: http://breedband.telenet.be/film/filmnieuws/index.html#seven

Macmanus

• 13723 berichten
  • 3581 stemmen

Ik hoop dat ze het niet doen, maar als het zonodig moet, dan hoop ik dat ze het dan net zo doen als bij Kiss the Girls en Along Came the Spider, dat het niet zo duidelijk is dat het een vervolg is

Toch jammer trouwens van Freeman, hij is een hele goeie acteur maar toch blijft hij een zwak hebben voor seriemoordenaarfilms.

mr.Frielink

• 744 berichten
  • 0 stemmen

" Een vervolg op deze film is in de maak. Ook ditmaal zal Morgan Freeman een van de rollen op zich nemen. Of dit vervolg het niveau van deel 1 zal benaderen.....… " uit www.movie2movie.nl

Das nou balen, zo'n film moet geen vervolg krijgen. ( Nou..David Fincher is en blijft een groot man..)

Chainsaw

• 8580 berichten
  • 3338 stemmen

Deze film heeft inderdaad geen vervolg nodig ...

vdc

• 825 berichten
  • 608 stemmen

Volledig mee eens.

Chrizzlle

• 114 berichten
  • 0 stemmen

Als hij net zo goed als deel 1 wordt, maakt het mij niet uit! Maar het is de vraag of ze dat niveau weer zullen bereiken...

*__ANIME__*

• 149 berichten
  • 263 stemmen

Chrizzlle schreef:

Als hij net zo goed als deel 1 wordt, maakt het mij niet uit! Maar het is de vraag of ze dat niveau weer zullen bereiken...

Dat niveau halen ze nooit of het moet echt een heeele goeie regisseur zijn, want dit is absoluut geen film waar je een vervolg van moet maken, want dan ben je gewoon dom.

Le Edzel

• 878 berichten
  • 2538 stemmen

komtie nog dan, een kick na bijna 5 jaar geven aan dit topic haha.

Fikret8

• 6109 berichten
  • 4083 stemmen

The Zodiac wordt ook wel de anti-Se7en genoemd, misschien was dat voorheen als Se7En 2 bedoeld waar men het hier over heeft?

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

ik heb een jaar f 2 op een site gelezen over een vervolg genaam 8ght. het zou dan gaan over dat kevin spacy terug zou komen als geest. Alleen het bleek toen een 1 april grap te zijn.

wel leuk bedacht toen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.