- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- Se7en 2
Se7en 2

Brinta
-
- 77 berichten
- 96 stemmen
Er komt een tweede deel van se7en. Lees het hier: http://breedband.telenet.be/film/filmnieuws/index.html#seven

Macmanus
-
- 13723 berichten
- 3581 stemmen
Ik hoop dat ze het niet doen, maar als het zonodig moet, dan hoop ik dat ze het dan net zo doen als bij Kiss the Girls en Along Came the Spider, dat het niet zo duidelijk is dat het een vervolg is
Toch jammer trouwens van Freeman, hij is een hele goeie acteur maar toch blijft hij een zwak hebben voor seriemoordenaarfilms.

mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
" Een vervolg op deze film is in de maak. Ook ditmaal zal Morgan Freeman een van de rollen op zich nemen. Of dit vervolg het niveau van deel 1 zal benaderen.....… " uit www.movie2movie.nl
Das nou balen, zo'n film moet geen vervolg krijgen. ( Nou..David Fincher is en blijft een groot man..)

Chainsaw
-
- 8580 berichten
- 3338 stemmen
Deze film heeft inderdaad geen vervolg nodig ...

Chrizzlle
-
- 114 berichten
- 0 stemmen
Als hij net zo goed als deel 1 wordt, maakt het mij niet uit! Maar het is de vraag of ze dat niveau weer zullen bereiken...

*__ANIME__*
-
- 149 berichten
- 263 stemmen
Als hij net zo goed als deel 1 wordt, maakt het mij niet uit! Maar het is de vraag of ze dat niveau weer zullen bereiken...
Dat niveau halen ze nooit of het moet echt een heeele goeie regisseur zijn, want dit is absoluut geen film waar je een vervolg van moet maken, want dan ben je gewoon dom.

Le Edzel
-
- 878 berichten
- 2538 stemmen
komtie nog dan, een kick na bijna 5 jaar geven aan dit topic haha.

Fikret8
-
- 6109 berichten
- 4083 stemmen
The Zodiac wordt ook wel de anti-Se7en genoemd, misschien was dat voorheen als Se7En 2 bedoeld waar men het hier over heeft?

Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
ik heb een jaar f 2 op een site gelezen over een vervolg genaam 8ght. het zou dan gaan over dat kevin spacy terug zou komen als geest. Alleen het bleek toen een 1 april grap te zijn.
wel leuk bedacht toen