- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- Kill Bill 3
Kill Bill 3

puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
Kill Bill 3 & 4 = amazing!
Inglourious Basterds 2? = god damn it!
Ik vind dat Kill Bill nog twee sequels erbij mag hebben. Geweldige films, maar een nieuwe Basterds film? Zit er bij mij niet in. Maar ja, The Vega Brothers kwam er ook nooit dus hoop ik dat het bij Basterds 2 hetzelfde verhaal is

Nicolage Rico
-
- 20099 berichten
- 2186 stemmen
Ik heb liever dat Tarantino een compleet andere film maakt. Balen van Kill Bill 3 & 4 en Basterds 2.

Bruens
-
- 190 berichten
- 108 stemmen
De acteur die Bill speelde is echt dood dus er zullen nooit meer kill bill films kome (ofwelmoete ze hem vervange door 1 of andere vent die op hem lijkt )
was die in de film al niet dood door de blablabla tepelknijp techniek?

Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
ik denk dat als er een deel 3 en 4 zouden komen dat dat dan eerder te maken heeft met BB en de dochter van Vernita Green (weet ff de naam niet meer)

the-real-tiete
-
- 53 berichten
- 40 stemmen
nog ff en het word net zoals al die police academies ook zeeer flauw

Kiekena
-
- 28 berichten
- 297 stemmen
weet je wat ik denk? in vol 1 vermoord "the bride" toch die Vernita Green?
dan komt haar dochter nikki binnen en zegt ze: als je hier later nog steeds boos om bent en wraak wilt nemen, dan wacht ik op je. ik zeg niet dat het zo is, maar dit lijkt mij wel het logisch als je er even over na denkt.

puckb96
-
- 1849 berichten
- 0 stemmen
weet je wat ik denk? in vol 1 vermoord "the bride" toch die Vernita Green?
dan komt haar dochter nikki binnen en zegt ze: als je hier later nog steeds boos om bent en wraak wilt nemen, dan wacht ik op je. ik zeg niet dat het zo is, maar dit lijkt mij wel het logisch als je er even over na denkt.
Dat wisten wel al

Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
zo te zien komt Kill Bill 3 uit in 2014
Kill Bill: Vol. 3 (2014) - IMDb
behalve Uma Thurman, ook met Daryl Hannah en misschien zelfs ook Julie Dreyfus?
en aangezien ook Bill al dood is, wat gaat het dan over?
Tarantino vertelt "It wouldn’t be ‘Kill Bill,’… It would be Volume 3 of the story of the Bride."

disneystore
-
- 1760 berichten
- 0 stemmen
Het is bevestigd dat Kill Bill in 3D in 2014 uitkomt.
Bron: Kill Bill - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Wtf... ik weet niet hoor. Op IMDB staat dat Elle Driver weer mee doet maar die is toch al gestorven in Vol. 2? Of gaat ze blind verder?

Skycrawler
-
- 741 berichten
- 0 stemmen
Het is bevestigd dat Kill Bill in 3D in 2014 uitkomt.
Bron: Kill Bill - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Neen, dat staat er niet. Er staat dat het in de planning zit. Dat is een heel verschil met een bevestiging dat de film er ook daadwerkelijk gaat komen.

disneystore
-
- 1760 berichten
- 0 stemmen
Neen, dat staat er niet. Er staat dat het in de planning zit. Dat is een heel verschil met een bevestiging dat de film er ook daadwerkelijk gaat komen.
Maar Tarantino zei uiteindelijk wel zelf dat het eraan zit te komen. Is zo goed als een bevestiging voor mij .

kappeuter (crew films)
-
- 70747 berichten
- 5624 stemmen

hardhiller1992
-
- 76 berichten
- 609 stemmen
Jammer, was wel benieuwd geweest naar een deel 3, maar het lijkt erop dat die niet gaat komen. Aan de andere kant misschien maar beter ook, dan kan het ook geen flop worden na een geweldig eerste en tweede deel.

timburton
-
- 1288 berichten
- 629 stemmen
Tarantino heeft aangegeven dat "Inglourious Basterds" en "Django Unchained" wellicht deel uitmaken van een triologie. In deze triologie staan een paar dingen centraal: een gruwelijk hoofdstuk uit de geschiedenis van een bepaalde deel van de wereld (I.B. > Europa, D.U. > Verenigde Staten), een altijd constante en onlosmakende Duitse schakel, vertolkd door Christoph Waltz (I.B. > Hans Landa, D.U. > Dr. King Schultz) en een knipoog naar het desbetreffende genre waar de film op gebaseerd is (I.B. > Oorlogsdrama's uit de jaren '60 en '70, D.U. > de klassieke westernfilms). Er gaat dus waarschijnlijk een laatste film van Tarantino komen die weer in dezelfde stijl als I.B. en D.U. een zwarte bladzijde uit humane geschiedenis verfilmt, met de nodige knipogen naar een bepaald genre en natuurlijk een nieuwe Duitse rol voor Christoph Waltz.

N811
-
- 1459 berichten
- 913 stemmen
Kill Bill 3 & 4 = amazing!
Inglourious Basterds 2? = god damn it!
Ik vind dat Kill Bill nog twee sequels erbij mag hebben. Geweldige films, maar een nieuwe Basterds film? Zit er bij mij niet in. Maar ja, The Vega Brothers kwam er ook nooit dus hoop ik dat het bij Basterds 2 hetzelfde verhaal is
Dus ook een kill Bill 4?

Kondoro
-
- 10105 berichten
- 2313 stemmen
Niks over bekend, laten we maar eerst nummer drie afwachten!

N811
-
- 1459 berichten
- 913 stemmen
Ik geloof niet in Kill Bill 4. Misschien komt het door Lord of the rings en the Godfather, maar een Trilogie blijft het helemaal. We zien het ook terug in de grote religies deel 1 het oude testament, deel 2 het nieuwe testament en deel 3 de Koran. In die trilogie wint de duivel.

SDG030
-
- 136 berichten
- 0 stemmen
Zijn er geloofwaardige bronnen, of zijn die verhalen over vervolg delen op Kill Bill en Basterds compleet uit de lucht gegrepen? Het lijkt mij persoonlijk allemaal vrij sterk en een goed geslaagde grap van diegene die het de wereld in geholpen heeft.
Ik zit er persoonlijk ook totaal niet op te wachten. Heb liever dat hij met echt nieuwe verhalen komt. Zoals de Hateful Eight.

Kondoro
-
- 10105 berichten
- 2313 stemmen
Zijn er geloofwaardige bronnen, of zijn die verhalen over vervolg delen op Kill Bill en Basterds compleet uit de lucht gegrepen? Het lijkt mij persoonlijk allemaal vrij sterk en een goed geslaagde grap van diegene die het de wereld in geholpen heeft.
Ik zit er persoonlijk ook totaal niet op te wachten. Heb liever dat hij met echt nieuwe verhalen komt. Zoals de Hateful Eight.
IMDb vind ik zelf meestal erg geloofwaardig.. Kill Bill: Vol. 3 - IMDb

kappeuter (crew films)
-
- 70747 berichten
- 5624 stemmen
Tarantino heeft plannen voor Kill Bill 3 | NU
"Ik heb het er met Uma over gehad. Ik heb ook nog veel materiaal liggen wat ik niet gebruikt heb voor de eerste twee delen en wat nu van pas kan komen.

Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
"Ik heb het er met Uma over gehad."
Hmm, wordt dan dus toch een echte film, als hij er komt? Ik dacht dat het altijd de bedoeling was dat het een animatie zou worden, in de stijl van dat stukje uit deel 1.

kappeuter (crew films)
-
- 70747 berichten
- 5624 stemmen
Hmm, wordt dan dus toch een echte film, als hij er komt? Ik dacht dat het altijd de bedoeling was dat het een animatie zou worden, in de stijl van dat stukje uit deel 1.
Ja, volgens mij een normale speelfilm. Het lijkt me niet waarschijnlijk dat Tarantino een animatiefilm op speelfilmlengte gaat maken.
‘Kill Bill 3’: Quentin Tarantino Reveals Plans (VIDEO) | Variety
Maar goed, of Kill Bill 3 er ooit gaat komen is nog maar de vraag.

Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Ja, volgens mij een normale speelfilm. Het lijkt me niet waarschijnlijk dat Tarantino een animatiefilm op speelfilmlengte gaat maken.
‘Kill Bill 3’: Quentin Tarantino Reveals Plans (VIDEO) | Variety
Maar goed, of Kill Bill 3 er ooit gaat komen is nog maar de vraag.
Ik denk dat er destijds wat zaken door elkaar gehaald zijn. Het anime-stuk in Kill Bill 1 was Chapter 3 van de film, wellicht dacht mijn bron dat het om Kill Bill (Chapter) 3 ging.

The Oceanic Six
-
- 58193 berichten
- 3834 stemmen
Quentin Tarantino en Uma Thurman terug voor 'Kill Bill Vol. 3'? | Filmtotaal filmnieuws
Yes please. Wel weer als het kan a la de eerste film. De tweede was best goed, maar pakte me heel wat minder.