- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #3
Knappe (?) actrices game #3
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
3-
Best een mooi buikje op zich, maar veel te weinig curves. En ze mag best tweemaal in de week eten, totaal geen problemen mee. gezicht is best knap maar haar lichaam verpest het totaalplaatje een beetje.
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Het is 3+ 7- . Dragon had denk ik mijn + niet gezien. 
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
@ melvddonk
Jij bent ook de enige voor mij die een + geeft, dus die 2+ van ace leader klopt wel...
Stand:
2+, 8-
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
O ja, sorry, ik zie het. Jij gaf een minnetje. Excuses.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Als je hier een plus voor geeft moet je toch wel in het bezit zijn van zo'n pasje....
11-
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Pedopas voor een 18 jarige? So be it.
Zoveel minnen, mooi. Prachtige vrouw. Veel uitstraling, arrogant, latina, klein, perfecte combi van ordinair en idyllisme. Gomez
.
3+!!!
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Helemaal mee eens Naomi. Begrijp ook al die commentaren over haar leeftijd niet. Ze wordt tenslotte bijna 19. Zoveel ouder ben ik ook niet hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, ik ook niet, op haar uiterlijk overigens ook niet. Al was ze 16, alsof je niet over een 16 jarig meisje kan zeggen dat ze knap is. Je hoeft niet met haar het bed in te duiken ofzo.
Net zo krom als kerels niet over een andere man kunnen zeggen dat het een knappe kerel is want anders denken mensen dat je op mannen valt
. En in Juli alweer 19 ja. Echt een pracht meid, verbaas me wel over al die minnen eigenlijk. Als je zet wat hier regelmatig massaal een plus krijgt.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
4+, 11-
En een min voor die vorige, rare smaak hier.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.