- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #3
Knappe (?) actrices game #3
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8574 stemmen
4- veel lelijker kom je ze niet tegen.
Dstalker8
-
- 211 berichten
- 689 stemmen
veel lelijker kom je ze niet tegen.
Hehe, leefde ik maar in jou wereldje xD
Glacius
-
- 4311 berichten
- 3088 stemmen
Lelijker kom je ze wel degelijk tegen... Maar als je deze meid zonder prof makeup en photoshop ziet... Ziet er niet uit.
5-
Glacius
-
- 4311 berichten
- 3088 stemmen
Kan zijn, zolang de vrouwen in mijn omgeving er vrouwelijk uitzien is het mij allemaal best.
Lol, grappig aangezien je altijd van die platte vormloze aziaten plaatst. Als ergens het verschil tussen man en vrouw klein is, dan is 't wel in het verre oostelijke strijkplanken land...
Als je het haar eraf scheert daar, verandert de vrouw spontaan in de looks van een underage boy.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Lol, grappig aangezien je altijd van die platte vormloze aziaten plaatst. Als ergens het verschil tussen man en vrouw klein is, dan is 't wel in het verre oostelijke strijkplanken land...
Als je het haar eraf scheert daar, verandert de vrouw spontaan in de looks van een underage boy.

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Wel mee eens overigens dat veel Aziaten vaak vormloos zijn en veel op mannen lijken. Al zou ik dat nooit zo plat aangeven, maar moest er wel even om lachen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
ARGH
10-
@Glacius, zoals altijd weer lekker subtiel 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen

Meg Ryan (in haar jongere jaren)
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
4-
die heeft een paar foute beslissingen genomen de laatste 15 jaar..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.