- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #3
Knappe (?) actrices game #3
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3642 stemmen
Maar even een normale foto toevoegen, zodat we haar gezicht kunnen zien ipv haar halfnaakte lichaam..

-1
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Stemmen we nu op de door mij als eerste geplaatste foto? Van elke actrice kun je wel een lelijke foto plaatsen. Daarnaast vind ik het zeer onfatsoenlijk in te grijpen in een reeds gestarte battle.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3642 stemmen
Wat is daar onfatsoenlijk aan? De meeste mensen zullen toch gaan googlen, omdat het een foto is waar je in mijn ogen alleen stemt op dr wulpse lichaam, want haar gezicht is niet goed te zien.
Maarja, als jij wilt dat mensen stemmen op een of andere halfnaakte bimbo die in het strand ligt te rollebollen, prima hoor! 
Beetje jammer dat je het je zo persoonlijk aantrekt en privé gaat schelden, het is maar een spelletje speranza!
Nouja, nu weer ontopic!
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik wil helemaal niets. Het maakt mij ook helemaal niets uit als het 0+, 20- wordt. Het is gewoon not done in te grijpen in een lopende battle. Daar wil ik het graag bij laten.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Laat maar komen die blote bimbo's! Geen probleem mee.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
1+, 9- (voor de eerste foto, lang leve make up en photoshops)
soom
-
- 24945 berichten
- 2655 stemmen
En nu weer Ontopic aub.

In afwachting van een 10- voor de foto van speranza, iemand?
Kan het even niet laten om weer Zooey Deschanel te plaatsen, geweldige actrice en echt knap. Al weet ik heus wel dat ik netjes moet wachten.. En dat ze al 1900x is geweest.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.