- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #3
Knappe (?) actrices game #3
Animosh
-
- 4665 berichten
- 544 stemmen
Ik zie je zelden plusjes geven.
Ik vind actrices dan ook maar zelden getuigen van óf een zodanig esthetisch verfijnd uiterlijk óf een dusdanig intrigerende uitstraling (welke in de praktijk veelal blijken te combineren) dat een plusje te verantwoorden valt. 
...en ik ben inderdaad behoorlijk kieskeurig.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Jij verheft het beoordelen van het vrouwelijk schoon tot een abstracte wetenschap.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 544 stemmen
Hoezo? Uiteindelijk baseer ik, evenals iedereen, al mijn oordelen betreffende schoonheid op niets meer dan mijn eigen subjectieve gevoel.
soom
-
- 24944 berichten
- 2655 stemmen
Waarom al die minnen voor Natalie? Prachtige vrouw..
Animosh
-
- 4665 berichten
- 544 stemmen
2-, maar de foto is sterk gekozen imo - voordat ik had gegoogled verkeerde ze zelfs nog in de twijfelzone.
Leland Palmer
-
- 23806 berichten
- 4962 stemmen
voordat ik had gegoogled verkeerde ze zelfs nog in de twijfelzone.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 544 stemmen
...na wat gegoogle bleek ze niet *bloedmooi* te zijn, dus blijkbaar verkeerde ze terecht in mijn twijfelzone, nietwaar? Ik besef dat een enkele foto misleidend kan werken, en vandaar houd ik de vrouwen tot nadere inspectie in dubio - wat er 'stoer' is aan mijn opmerking ontgaat mij verder, maar duw gerust iedereen in hokjes indien dat je opvrolijkt.
Waarom associeer je hoge eisen überhaupt met stoerheid? Perfectionistische personen hebben zelden de ambitie om stoer te zijn, dunkt me.
wyatt earp
-
- 5008 berichten
- 2728 stemmen
Bijna naakte vrouwen leveren meestal tientallen plusjes op. Daarom heb ik ook even gegoogled voordat ik beoordeel, maar ze ziet er best leuk uit. Mooi koppie.
11+, 2-
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.