- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Voorwerpen (2009)
Knock-out: Voorwerpen (2009)

Apollinisch
-
- 21263 berichten
- 0 stemmen
Is niet zo moeilijk. Het ding heeft een groot 'ahhhh'-factor.

9-12

ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 6785 stemmen
En de winnaar is een volleybal genaamd Wilson

Onderhond
-
- 86940 berichten
- 11535 stemmen
Maar wel handig als je door de tijd wil reizen zodat je sportuitslagen uit de toekomst weet, daarmee weddenschappen kan winnen en zo het hele tijdscontimuüm kan verstoren (of zoiets)!
En dan kan niet in een mooie wagen? De filmwereld heeft veel mooiere tijdmachines gekend.

J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
Ik vind Wilson het beste aan Cast Away: de scene waar Hanks Wilson kwijtspeelt is het hoogtepunt van de film.

Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Toch een mooie winnaar, al was mijn favoriet Zatoichi's zwaard.

dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4097 stemmen
Tsja leuk enzo, maar dit:
http://ecx.images-amazon.com/images/I/41mZl2UNTOL._SL500_AA280_.jpg
of dit:
http://fusionanomaly.net/2001monolithtranscendence.jpg
vind ik nét even van een andere orde.

Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Kinderachtige winnaar. Erg treurig dit.

Onderhond
-
- 86940 berichten
- 11535 stemmen
Al lang blij dat het die monoliet niet is, verder een redelijk suffe en erg voorspelbare winnaar. Al waren al die horrorattributen ook niet zo super. Veel 80s relikwieën hier.

Spetie
-
- 38582 berichten
- 5174 stemmen
Verrassende, maar matige winnaar. Als Hanks destijds tegen een dode tak had gepraat en die Wilson had genoemd, dan hadden we die nu waarschijnlijk als winnaar gehad.

Bottleneck
-
- 8161 berichten
- 2048 stemmen
Vind Wilson niet de allerbeste, maar wel oké.
En KO kan altijd een verrassende winnaar opleveren. Misschien is het eindresultaat heel anders als iedereen over bijvoorbeeld 100 genomineerden een x-aantal punten mag verdelen (met een maximum per voorwerp), in een bepaalde tijd van bijv. 1 week.
Dan heb je in ieder geval niet de kans dat je een aantal rondes/line-ups mist en je favoriete voorwerpen er al vroeg uitvliegen. Bij een KO hangt het er maar net vanaf wie er toevallig online is.
En je hebt niet het grote nadeel dat al vroeg twee toppers tegenover elkaar komen te staan.

MNV2
-
- 6932 berichten
- 1857 stemmen
Wilson is één van de meest memorabele filmvoorwerpen die ik ken, dus ik vind het wel een terechte winnaar. Dan had ik de monoliet uit 2001 een iets vreemdere winnaar gevonden. Ik vind het alleen jammer dat er soms maar saaie voorwerpen gekozen zijn uit films waar toch veel interessante dingen voorkomen.

rogierb007
-
- 230 berichten
- 1128 stemmen
Wilson is in ieder geval het meest toonaangevende voorwerp in de films die ik heb gezien. En als ie kwijt raakt is het nog zielig ook , had ook kunnen zeggen het is maar een stomme bal, maar nee! Terechte winnaar in mijn ogen.

JDSsmetje
-
- 6546 berichten
- 2114 stemmen
Ik had de winnaar eigenlijk al een beetje voorspelt.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ach, Cast Away is een film die altijd overal genegeert wordt en al half in de vergetelheid is geraakt. Leuk dat die ook eens zijn momentje van fame heeft.
Al moet ik de film zelf nog zien. Ik zal hem eens wat hoger op mijn lijstje zetten.

Bottleneck
-
- 8161 berichten
- 2048 stemmen
Ik had de winnaar eigenlijk al een beetje voorspelt.
En wij maar zinloos 79 pagina's knock-outen..

maxcomthrilla
-
- 15544 berichten
- 2680 stemmen
Ik heb zowel Back to the Future als Cast Away nog nooit gezien, dus kan niet oordelen of hij nou terecht gewonnen heeft. Maar echt denderende zaken zaten er al lang niet meer in. Ik heb Zemeckis lange tijd genegeerd, maar kan er nu natuurlijk niet meer om heen.

Leland Palmer
-
- 23667 berichten
- 4572 stemmen
Leuke winnaar! Een volleybal die mij emotioneel toch wel wist te raken. Het is al wat jaartjes geleden dat ik Cast Away zag, dus ik weet niet hoe het de volgende keer zal zijn, maar Wilson is wat mij betreft een memorabel voorwerp in de filmgeschiedenis.
Staat hier op MM zelfs bij de cast aangegeven.

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Terechte winnaar vanwege bovenstaande feit.