- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3845 stemmen
is de volgende ronde morgen al?
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Net nu ik verder wilde stemmen
. Tot morgen dames en heren!
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
is de volgende ronde morgen al?
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3845 stemmen
ok ik ga proberen er weer bij te zijn. tot morgen iedereen!
606
-
- 23876 berichten
- 12266 stemmen
En niet te vergeten alle stemmers ook bedankt!
heb zo af en toe geholpen.
tommykonijn
-
- 5139 berichten
- 2356 stemmen
Wow. Ik had vandaag geen tijd om zelf mee te doen, dus ik wilde even kijken hoe ver de eerste ronde gevordert was; is 'ie gewoon al afgelopen. Het tempo zit er goed in zo te zien 
Kondoro
-
- 11521 berichten
- 2865 stemmen
Wow. Ik had vandaag geen tijd om zelf mee te doen, dus ik wilde even kijken hoe ver de eerste ronde gevordert was; is 'ie gewoon al afgelopen. Het tempo zit er goed in zo te zien
Stelletje spammers hiero
!
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2565 stemmen
Je moest eens weten......je hebt wat gemist 
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Hahahaha, ik kom nog steeds niet bij van het lachen als ik aan deze dag denk! Bijzonder leuke zondag, zoals ik 'm nog nooit heb meegemaakt! 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Nou en of! En jij als wildcardhouder bent als laatste doorgegaan naar de volgende ronde 
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
1-5 (twee GM Avatar KO veteranen tegen elkaar trouwens!
)
Maar daar kom ik toch een stuk verder. En Ajax gaat hier ook niet ver komen trouwens. 
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het voor een Avatar KO veels te druk vindt. Doe mij die maar op Gamesmeter, dat is een stuk overzichtelijker. Desondanks tof dat je het organiseert hoor!
tbouwh
-
- 5810 berichten
- 5402 stemmen
Jeetje, dat ging snel. Nu ronde 1 al klaar.. Zag wel dat ik door ben 
Misschien een idee het aantal stemmen dat nodig is om door te gaan fiks te verhogen? Op Musicmeter gaat het nu ook (te) snel m.i. Door bijv. tot de 8 te gaan houd je met deze hoeveelheid stemmers nog prima tempo erin, zonder dat het dus te snel gaat
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Bwaaah ik lig er al weer uit met m'n mooie avatar. Niemand snapt hem gewoon 
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het voor een Avatar KO veels te druk vindt. Doe mij die maar op Gamesmeter, dat is een stuk overzichtelijker. Desondanks tof dat je het organiseert hoor!
Bedankt John! 
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2635 stemmen
Dan moet wyatt er twee keer in hebben gestaan, iets gaf mij ook al een vreemd gevoel. Maar omdat ik op MuMe ook een Avatar KO organiseer dacht ik dat ie daar al was geweest (geen idee of hij daar een acc heeft). In dat geval is Die Hard,Willis door. Het is een beetje omslachtig als je nu nog een keer een battle met Die Hard,Willis tegen iemand anders gaat doen.
.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Bwaaah ik lig er al weer uit met m'n mooie avatar. Niemand snapt hem gewoon
Enlighten us. 
John Barry
-
- 3410 berichten
- 638 stemmen
Ik was een avond weg en ik dacht: ik ga nog even op de valreep stemmen. Is de ronde al afgelopen!!! Ik had het kunnen weten eigenlijk, gezien de snelheid die er al de hele dag was. Wel leuk dat morgen alweer ronde 2 is.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Eerste ronde serieus nu al voorbij? Oude tijden herleven! Die notificaties zijn geweldig.
Ik snap de avatar van otherfool trouwens wel degelijk (albumhoes) en vind de nederlaag terecht. 
MatthijsGr00t
-
- 14031 berichten
- 1342 stemmen
Zo, ik kijk even een weekend niet op het forum en de 1e ronde is al voorbij!
Fijn dat er genoeg animo voor de contest is!
galaxydriver32
-
- 1122 berichten
- 361 stemmen
Op één of andere manier doen album hoezen het nooit goed in een Avatar KO. En inderdaad MatthijsGr00t, fijn dat er genoeg animo voor is. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Eerste ronde al voorbij?
Niet één keer kunnen stemmen volgens mij hehe.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Enlighten us.
Tja wat Apollinisch dus zegt, daar gaat mijn grote mysterie 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ik vind 'm mooi hoor, otherfool.
Had voor mij zomaar de eindwinnaar kunnen worden.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3225 stemmen
Damn, net verloren zie ik
En ja, ik volg het niet de hele tijd