menu

Film / Filmgames / KO Disney Characters

zoeken in:
Ik zie veel liever Brother Bear dan Oliver & Co, dat is één van de weinige Disney's die mij niet kan bekoren.

Kan Dinosaur er ook bij, heeft de beste animatie van alle disney-films.

film_kaza schreef:
Vind Brother Bear juist een goeie film, en Bambi & Cinderella de klasieker mogen niet ontbreken.
TOR bedoelt de package-films, die tussen 1942 en 1949 geproduceerd werden. Die kunnen inderdaad weggelaten worden. Ik zou gewoon gaan voor duels met meer dan 2 kandidaten of de minst-bekeken classics laten afvallen.

Inderdaad, de package-films voegen niet veel toe en zijn praktisch niet bekeken op deze site. Bambi en Cinderella gaan er uiteraard wel in. Ik zal de knock-out wel even klaarmaken. Duurt niet zo lang en er hoeft denk ik verder ook niet gediscussieert te worden over de lijst. Om niemand in het harnas te jagen stop ik alle classics erin, inclusief de 3D-animaties van de afgelopen jaren, maar laat ik wel de package-films weg.

Walkure
Mochizuki Rokuro schreef:
Weinig aansprekende finale trouwens (en dan ook nog de verkeerde winnaar).

Net mijn gedachte.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:50 uur

geplaatst: vandaag om 06:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.