- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Beste film in top tien van voorganger
Beste film in top tien van voorganger
tbouwh
-
- 5650 berichten
- 4966 stemmen
2001: a Space Odyssey (5*)
Dogville goede tweede;)
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Stalker (1979) Nr 8 in mijn top 10
Tystnaden (1963) Nr 9 in mijn top 10
beiden 5,0*
Finisterra
-
- 15508 berichten
- 4274 stemmen
Stalker - 5* - Nr. 1 in mijn top 10
L'Année Dernière à Marienbad - 5* - Nr. 5 in mijn top 10
Tystnaden - 5*
Geweldige top-10! Enkel Walkabout onder de 4* (3.5*).
Shadowed
-
- 8385 berichten
- 5269 stemmen
The Neon Demon 2,5*. Ik moet Stalker nog een keertje zien.
GoodOldJack
-
- 1206 berichten
- 4492 stemmen
Trainspotting met 5* en een notering in mijn eigen top 10.
(Vind persoonlijk je tweede deel van de top tien een stuk interessanter ) .
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
La Passion de Jeanne d'Arc (1928) - 3,5*
studio dewolf
-
- 673 berichten
- 4634 stemmen
Terminator 2: Judgment Day (1991) 5*
Zandadder
-
- 2543 berichten
- 2826 stemmen
The Wolf Of Wall Street 5,0* (2013)
mjk87 (moderator films)
-
- 13291 berichten
- 3906 stemmen
Children of Men 4,5*
remorz
-
- 1930 berichten
- 2379 stemmen
Ik dacht ‘m gelijk te kaatsen maar ik heb niks van je top 10 gezien ? ?
remorz
-
- 1930 berichten
- 2379 stemmen
Revenge 4,5*
(Inception en Martyrs heb ik ook op 4,5* staan maar de indruk die Revenge maakte is nog vers)
SmackItUp
-
- 3487 berichten
- 2483 stemmen
Hmm, moeilijk te kiezen uit Wolf of Wallstreet (4,5*) en Inception (4,5*)