• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.967 acteurs
  • 199.231 gebruikers
  • 9.386.909 stemmen

MovieMeter Contest

zoeken in:

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Reinbo schreef:

Pleit er eigenlijk voor dat we de contest juist veel makkelijkere moeten maken. Het moet juist leuk zijn voor zo veel mogelijk mensen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd....

Pleit ik deels met je mee. Moet niet een regel zijn, maar moet wel als mogelijkheid worden kunnen gezien. Wil ik wel bij vermelden in de gaten te houden originele fragmenten te blijven gebruiken. Fragmenten/films die nog niet aan de beurt zijn geweest (oftewel: even de zoekfunctie gebruiken).

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Co Jackso schreef:

(quote)

Een aantal breinbrekers mogen er wat mij betreft altijd tussenzitten.

Uiteraard. In de filmcontests die ik samenstel probeer ik ook reclame te maken voor door mij zeer hooggewaardeerde films. En dat hoeven niet direkt bekende films te zijn.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Observator schreef:

oftewel: even de zoekfunctie gebruiken

Met nadruk op even?

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Sorry, hoe bedoel je?

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Observator, ik zie een contest van jou ook wel weer een keertje zitten hoor!

Is ook al wel weer even geleden toch?

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Valt mee hoor. Begin mei voor het laatst. Maar ben wel fragmenten aan het sparen! Jouw laatste contest is langer geleden (ok, een weekje). Hoog tijd!

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

chevy93 schreef:

Nu kan ik fragmenten kiezen van films die ik niet heb gezien, maar dan kan ik de moeilijkheidsgraad niet inschatten.

Dat zou ik sowieso nooit doen. Je kunt wel gewoon wat 'onbekende(re)' films gaan kijken en vervolgens niet stemmen (tot na de contest). Staan ze ook niet in je lijst.

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Om toch weer even de regelmaat er in te krijgen:

zo 29-08 Meneer Bungel (met een goedmakertje )

zo 05-09 Reinbo (contest met grof geweld? )

zo 12-09 ...

zo 19-09 ...

Wie o wie?

DeCol? Co Jackso? Stephan73? Gaat chevy93 het eens proberen?

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Observator schreef:

Valt mee hoor. Begin mei voor het laatst. Maar ben wel fragmenten aan het sparen! Jouw laatste contest is langer geleden (ok, een weekje). Hoog tijd!

Hm..ja, time flies Ik ga er ook weer mee aan de slag, maar dan reken ik wel op eentje van jou de week erna hè!

Clueless

• 1085 berichten
  • 2030 stemmen

Ik zal er ook wel weer eentje maken . Maar wordt pas ergens in oktober denk ik...

stephan73

• 6269 berichten
  • 14456 stemmen

Norma schreef:

Stephan73?

Ik zou wel willen, maar ik voorlopig gaat dit niet gebeuren.

the pope

• 5380 berichten
  • 2398 stemmen

Ik wil ook wel weer een Contest organiseren.Maar dat zal zo rond eind oktober zijn.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Norma schreef:

zo 29-08 Meneer Bungel (met een goedmakertje )

zo 05-09 Reinbo (contest met grof geweld? )

zo 12-09 ...

zo 19-09 ...

Meneer Bungel schreef:

Ik kan nog wel even kijken of ik een goedmakertje kan maken. Lekker makkelijk voor de verandering. Morgen weet ik meer.

Vandaag weet ik dus meer en het gaat helaas niet lukken om een nieuwe contest zo snel in elkaar te zetten...

Hopelijk heeft Reinbo nog iets in de aanbieding?

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Ik wil er ook wel eentje fixen, maar voor deze zondag gaat niet lukken. En het zal wel een tamelijk makkelijke worden, maar het is waar dat er meer deelnemers moeten komen

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Observator schreef:

Sorry, hoe bedoel je?

Nou, ruim 100 contests doorspitten doe je niet even snel.

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Dat wil ik niemand aandoen.

Ik doel op de zoekfunctie in dit topic. Iedere contestmaker post na afloop de antwoorden. Titels die gebruikt zijn zul je dus terugzien in de zoekresultaten. Titels die niet gebruikt zijn niet.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Dat klinkt een stuk makkelijker ja.

Vraagje: Op de Contest-Wiki staat dat het handig is het programma AOA DVD Ripper te gebruiken. Echter staat erachter dat er alleen een trialversie van te krijgen is.

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Die kan je gewoon gebruiken Chevy! Je kunt niet meer dan 10 minuten film rippen, maar meer heb je ook niet nodig voor de contest Gewoon elke keer op Continue Evaluation klikken.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Ik heb nu 15 fragmenten. Slecht twee films zijn al geweest. Eentje ruim 2 jaar geleden, de andere een jaar geleden. Die eerste ga ik sowieso gebruiken, maar is die tweede misschien wat te recent?

Wat is trouwens een goede youtuberipper voor filmpjes?

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

chevy93 schreef:

Ik heb nu 15 fragmenten. Slecht twee films zijn al geweest. Eentje ruim 2 jaar geleden, de andere een jaar geleden. Die eerste ga ik sowieso gebruiken, maar is die tweede misschien wat te recent?

We zullen bij je eerste contest heus niet te kritisch zijn hoor, het is al heel erg leuk dat je het wilt proberen!

Wat is trouwens een goede youtuberipper voor filmpjes?

Ik rip nooit iets van youtube dus dat weet ik niet, misschien iemand anders die dit weet?!

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

Meneer Bungel schreef:

(quote)

(quote)
Vandaag weet ik dus meer en het gaat helaas niet lukken om een nieuwe contest zo snel in elkaar te zetten...

Tsjee....dat vraagt ook weer om een goedmakertje..je krijgt het nog druk Het dreigt een hele luie zondag te worden zo...

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Is er trouwens een regel betreft de (totale) speelduur?

P.S. Die tijden via AoA DVD Ripper schijnen nooit te kloppen met AVS DVD Player

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Norma schreef:

Tsjee....dat vraagt ook weer om een goedmakertje..je krijgt het nog druk Het dreigt een hele luie zondag te worden zo...

Heel misschien, heel, heel, heel misschien wordt 't nog wat morgen, maar alvast zeker niet om 1200hours, maar wat later.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

chevy93 schreef:

Is er trouwens een regel betreft de (totale) speelduur?

P.S. Die tijden via AoA DVD Ripper schijnen nooit te kloppen met AVS DVD Player

Dat gebeurt wel eens, maar toch niet zo heel vaak bij mij. Wat betreft speelduur: ik geloof maximaal 40 seconden per fragment, maar als je de één wat korter en de ander wat langer knipt kan je gemiddeld wel binnen de 10 minuten (=15 x 40sec.) blijven.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Na 10 fragmenten zit ik op 366 seconden. Heel aardig dus

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Lukt het jou om morgen je contest te plaatsen chevy?

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Norma schreef:

Het dreigt een hele luie zondag te worden zo...

Je kan altijd nog dit topic proberen. Ik heb net een makkie geplaatst (wie de quote raadt mag een nieuwe plaatsen).

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Via keepvid.com de youtubefilmpjes aan het downloaden.

Edit: Werkt niet, of geen geluid...

Edit2: Opslaan als .mp4, niet als .flv

Meneer Bungel schreef:

Lukt het jou om morgen je contest te plaatsen chevy?

Hangt er vanaf of ik nog tegenslagen krijg. En of het nog gaat regenen, want anders ben ik vanavond weg.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

IK ga de mijne waarschijnlijk toch afkrijgen.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Dus dan wordt die van mij #105?

Contest is klaar. Hoeft alleen nog maar opgeslagen te worden in Moviemaker en op het internet gezet te worden.

Het enige wat bij, een paar maar, mis is gegaan is alle fragmenten in dezelfde ratio te krijgen. Dat zijn de fragmenten die ik van youtube heb gehaald.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.