• 15.962 nieuwsartikelen
  • 178.940 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.240 gebruikers
  • 9.387.573 stemmen

MovieMeter Contest

zoeken in:

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

DeCol schreef:

Raiders of the Lost Ark.. Ik zat al te denken aan een Indiana Jones, maar toch niet ingestuurd. Stom!

Zeker als je die film nog eens een 4,0* gegeven hebt. Toch een hele bekende scène. Hoewel het meer dan 10 jaar geleden is dat ik deze film gezien heb, herkende ik het fragment onmiddellijk.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12870 stemmen

De verkeerde Indiana ingestuurd. Toch niet zó lang geleden gezien, maar blijkbaar niet echt memorabel. Ook een erg crappy scene voor een film die toch best hoog aangeschreven staat.

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

wibro schreef:

(quote)

Zeker als je die film nog eens een 4,0* gegeven hebt. Toch een hele bekende scène. Hoewel het meer dan 10 jaar geleden is dat ik deze film gezien heb, herkende ik het fragment onmiddellijk.

same here, alleen een beetje jammer dat het ook gelijk het enige fragment was dat ik kende....

stephan73

• 6269 berichten
  • 14456 stemmen

Vanwege de hitte was er (zeer logisch) afgelopen week geen contest. Maar wordt er deze week wel een geplaatst?

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

stephan73 schreef:

Vanwege de hitte was er (zeer logisch) afgelopen week geen contest. Maar wordt er deze week wel een geplaatst?

Ik denk het niet. Ik ben me wel aan het voorbereiden op een contest, maar die wordt pas eind augustus/september geplaatst. Misschien toch maar net als vorig jaar een vakantiestop invoeren.

stephan73

• 6269 berichten
  • 14456 stemmen

Is prima! Lijkt me inderdaad handig met vakanties.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Op 22 of 29 augustus wil ik weer een nieuwe contest plaatsen. Wel onder voorbehoud. Als er te veel van de vaste deelnemers op vakantie zijn stel ik het uit. Ik streef naar minimaal 15 deelnemers.

kobe bryant fan

• 445 berichten
  • 355 stemmen

Ik doe mee!

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

wibro schreef:

. Als er te veel van de vaste deelnemers op vakantie zijn stel ik het uit..

Ik ben er in ieder geval Wibro.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Meneer Bungel is ook van de partij. Kobe bryant fan wil ook meedoen. Dat zijn er dus al vast drie. Nog twaalf.

Clueless

• 1085 berichten
  • 2030 stemmen

Wij zijn er bij

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Clueless schreef:

Wij zijn er bij

Nog 11.

Tomson_

• 257 berichten
  • 3455 stemmen

Ik ben er hoogstwaarschijnlijk ook gewoon bij

stephan73

• 6269 berichten
  • 14456 stemmen

Ik ben dan ook gewoon thuis, dus doe zeker mee!

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

stephan73 schreef:

Ik ben dan ook gewoon thuis, dus doe zeker mee!

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik heb sinds de vorige contest de smaak te pakken dus ik doe ook mee, al moet ik wel gaan werken dus mijn antwoorden zullen nogal onregelmatig binnen sijpelen

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Ik moet morgen ook werken. Heel vroeg op. Ga de Nijmeegse 4-daagse weer meelopen. De 24e keer al weer. Ik heb wel last van een blessure. Eergisteren tegen een paaltje opgelopen en dat deed verdomd zeer. Ik hoop dat ik er niet te veel last van heb. Het wordt trouwens nog heet ook morgen. Dat wordt veel drinken. Geen water uiteraard.

the pope

• 5380 berichten
  • 2398 stemmen

Ik ben er dan ook zeker weer bij.

En veel succes met de 4-daagse Wibro.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

wibro schreef:

Ik moet morgen ook werken. Heel vroeg op. Ga de Nijmeegse 4-daagse weer meelopen. De 24e keer al weer. Ik heb wel last van een blessure. Eergisteren tegen een paaltje opgelopen en dat deed verdomd zeer. Ik hoop dat ik er niet te veel last van heb. Het wordt trouwens nog heet ook morgen. Dat wordt veel drinken. Geen water uiteraard.

Succes, of moet ik zeggen veel plezier.

Clueless

• 1085 berichten
  • 2030 stemmen

wibro schreef:

Dat wordt veel drinken. Geen water uiteraard.

Pas je wel op voor nog meer paaltjes

Norma

• 3463 berichten
  • 5088 stemmen

wibro schreef:

Eergisteren tegen een paaltje opgelopen

Ik zou zoiets stil houden Met je auto tegen een paaltje rijden, oké, maar lopen??

DeCol

• 7009 berichten
  • 3027 stemmen

Ik doe ook mee (met de contest)!

Thorak

• 6354 berichten
  • 1888 stemmen

Ik ben er beide weken niet bij......

De week er op weer wel

wayreth

• 24 berichten
  • 150 stemmen

Ik zal voor de eerste keer eens meedoen.... da wordt lachen

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Hmm, ik vrees toch dat de nieuwe deelnemers behoorlijk teleurgesteld zullen zijn, want mijn nieuwe contest is behoorlijk pittig. Er zitten slechts 3 fragmenten bij uit films met meer dan 1000 stemmen. Niettemin is elke nieuwe deelnemer van harte welkom en zij kunnen natuurlijk ook zelf een keer een contest in elkaar knutselen.

Justinw

• 5378 berichten
  • 1803 stemmen

Ik doe mee met elke contest nu...

wayreth

• 24 berichten
  • 150 stemmen

Heila, zelfs al heb ik maar 1 juist. Het is altijd plezant om mee te doen. Ik ben niet iemand die gaat zitten zoeken op internet naar welke films in de contest zitten. Ik kijk en wat ik weet, weet ik, en wat niet, dat niet. Ik denk als ik een ga maken (maar ik moet eerst uitzoeken hoe dit mogelijk is op Ubuntu) dat mijn contest te gemakkelijk gaat zijn voor jullie.

Maar goed, we zien wel.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

wibro schreef:

Op 22 of 29 augustus wil ik weer een nieuwe contest plaatsen. Wel onder voorbehoud. Als er te veel van de vaste deelnemers op vakantie zijn stel ik het uit. Ik streef naar minimaal 15 deelnemers.

Dus:

22 of 29 augustus: wibro

29 of 05 september: Meneer Bungel (Ik bleek nog precies 15 fragmenten te hebben liggen van eerder geknutsel )

...

.....

.........Wie volgt?

Justinw

• 5378 berichten
  • 1803 stemmen

Ben wel iets aant voorbereiden en heb rond de 7-8 fragmenten. Maar ik plan me pas in als ik er nog maar circa. 2 moet.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Meneer Bungel schreef:

(quote)

Dus:

22 of 29 augustus: wibro

29 of 05 september: Meneer Bungel (Ik bleek nog precies 15 fragmenten te hebben liggen van eerder geknutsel )

...

.....

.........Wie volgt?

Houd het maar op 22 augustus. Die dag komt mij het beste uit.

btw De Nijmeegse 4-daagse heb ik ondanks mijn blessure voor de 24e keer uitgelopen. Dat wordt volgend jaar jubileum als mijn gezondheid het toelaat tenminste.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.