- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Laddercompetitie #3
Laddercompetitie #3
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Eerst zien, dan oordelen...
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Ik oordeel dat er al meer dan genoeg PTA in de lijst staat.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Als je deze gezien hebt, weet je dat die er ook in hoort
Eén PTA meer of minder maakt dan niks uit.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Nou, de grootste PTA hater van MM is ook weer present.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Eén PTA meer of minder maakt dan niks uit.
Zeker wel, aangezien dat de lijst ook niet meteen gevarieerder maakt. Sowieso is Punch-Drunk de enige leuke PTA toevoeging aan de lijst.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8225 stemmen
Zeker wel, aangezien dat de lijst ook niet meteen gevarieerder maakt. Sowieso is Punch-Drunk de enige leuke PTA toevoeging aan de lijst.
Dat is juist zijn minste film.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Neem me niet kwalijk, maar dat vat ik niet. Je hebt Magnolia en Boogie Nights ook hoog staan, waarom zouden die er niet in horen? Die twee zijn iig betere films voor jou dan honderd andere in de lijst.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Omdat beiden baden in degelijkheid, en voor degelijkheid is er een Top 250. Laat de ladder maar voor de uniekere films.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
idd. zoals heat een uniek meesterwerk. 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Omdat beiden baden in degelijkheid, en voor degelijkheid is er een Top 250. Laat de ladder maar voor de uniekere films.
Ik denk dat je lang mag wachten voordat de lijst hier aan jou eisen voldoet. Ik denk zelfs dat alle PTA'tjes mooie films in de lijst zijn voor jou, aangezien die beter in je smaak vallen dan het gros van de films hier.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8225 stemmen
idd. zoals heat een uniek meesterwerk. 
inderdaad van zo'n film is er maar een 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Kom op jongens, TWBB is duidelijk de minste van het stel.
Een akteursfilm.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Ik denk dat je lang mag wachten voordat de lijst hier aan jou eisen voldoet. Ik denk zelfs dat alle PTA'tjes mooie films in de lijst zijn voor jou, aangezien die beter in je smaak vallen dan het gros van de films hier.
Liever een kleiner, unieker filmpje dat ik niet waardeer dan een Top 250 mastodont in de lijst. En veel mastodont-achtiger dan Magnolia vind je niet.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Kom op jongens, TWBB is duidelijk de minste van het stel.

Ja, en?
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
PS: gelukkig is er van Heat maar 1. Meeste van die filmpjes zijn slim genoeg om het bij 90 minuten te houden, en er geen aftandse soap elementen in te steken.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Ik denk trouwens dat iemand wel een nieuwe kan plaatsen, aangezien Quaest dat vorige keer ook al niet deed.
@: Erwinner. Hoe durf jij TWBB saai te noemen met 2001 in je top tien 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
PS: gelukkig is er van Heat maar 1. Meeste van die filmpjes zijn slim genoeg om het bij 90 minuten te houden, en er geen aftandse soap elementen in te steken.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Wachten we braaf 15 minuutjes
Oké, maakt mij niet uit. Maar het lijkt me duidelijk dat Quaest geen nieuwe plaatst en wachten dus onnodig is 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8225 stemmen
Tja actiefilms met diepgang zijn blijkbaar niet voor je weggelegd
.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Dat jij 2001 saai kan vinden kan ik helemaal begrijpen. Dat jij niet begrijpt dat iemand TWWB saai vind begrijp ik dan weer niet.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Dat jij 2001 saai kan vinden kan ik helemaal begrijpen. Dat jij niet begrijpt dat iemand TWWB saai vind begrijp ik dan weer niet.
Hmm, heb ik ooit gezegd dat ik niet kan begrijpen dat iemand TWBB saai vind?
Zowel 2001 als TWBB kennen saaie momenten, maar beide zijn prachtig imo.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8225 stemmen
Kan me dat juist goed voorstellen. Is voor velen juist het grote euvel van TWBB
edit: Denk trouwens dat Onderhond, gezien zijn (visuele)smaak dat waarschijnlijk de minste film van Anderson zal vinden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.