- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Wat is de beste film van...?
Wat is de beste film van...?

Kraay
-
- 6190 berichten
- 1379 stemmen
Ik voer definitief de 12 uursregel (12 uur geen stemmen betekent volgende battle) in, deze zal voor elke filmcollectieko van toepassing zijn.

Goldenskull
-
- 24397 berichten
- 2929 stemmen
Nu die van FP bijna is afgelopen, maar even dit topic omhoog werken. In dit tempo ben ik eind 2011 wel aan de beurt denk ik
Onderhond
Spetie
Kraay
DVD-T
Jayvie
Arkadi.
Goldenskull
OH is up next.

Onderhond
-
- 86940 berichten
- 11535 stemmen
Oei, zal er binnenkort eens naar kijken dan. Heb ondertussen in ieder geval wel genoeg DVDs

Kraay
-
- 6190 berichten
- 1379 stemmen
Onderhond
Spetie
DVD-T
Jayvie
Arkadi.
Goldenskull
Kraay
Ik heb mezelf achteraan geschoven, mijn collectie groeit momenteel in hoog tempo dus ik wacht nog eventjes.

Film Pegasus (moderator films)
-
- 29832 berichten
- 5071 stemmen
De top 8 van mijn DVD-KO met m'n eigen beoordeling. (de films uit de finale, halve en kwartfinales.
01 American Beauty 4*
02 The Shining 4*
03 American History X 4.5*
04 Fight Club 4*
05 One flew over the cuckoo's nest 4*
06 Pulp Fiction 3.5*
07 Il buono, il brutto, il cattivo 5*
08 The Big Lebowski 4*
Op één film na een beetje de subtop als het ware.
Persoonlijke top 10 waarbij ik enkel 3 niet in m'n collectie heb:
1. Cidade de Deus (2002)
2. Alien (1979)
3. Revolver (2005)
4. Hotaru no Haka (1988)
5. Amadeus (1984)
6. Adventures of Robin Hood, The (1938)
7. Buono, il Brutto, il Cattivo, Il (1966)
8. Godfather: Part II, The (1974)
9. Carlito's Way (1993)
10. Requiem for a Dream (2000)

Kraay
-
- 6190 berichten
- 1379 stemmen
01 American Beauty 4,5*
02 The Shining -niet gezien *schaam* *schaam*-
03 American History X 4,0*
04 Fight Club 4,5*
05 One flew over the cuckoo's nest 2,5*
06 Pulp Fiction 4.0*
07 Il buono, il brutto, il cattivo 1,5*
08 The Big Lebowski 3,0*
Kan er mee door.

Goldenskull
-
- 24397 berichten
- 2929 stemmen
Wel een saai KO-lijstje om over te houden imo. Maar op TBL na geen onvoldoendes (al neigt PF daar wel naar), AHX is wel duidelijk het best.

-
- 29832 berichten
- 5071 stemmen
Ik moet toegeven dat ik ook niet echt vind dat deze winnaars m'n smaak echt naar voor brengen. Sommige films vrees ik trouwens dat ze wel eens zouden kunnen zakken na herziening... Denk aan The Shining en Pulp Fiction. Al zijn het natuurlijk geen echt slechte aankopen geweest natuurlijk.

Goldenskull
-
- 24397 berichten
- 2929 stemmen
Spetie
DVD-T
Jayvie
Arkadi.
Goldenskull
Kraay
Spetie mag bijna!

Spetie
-
- 38582 berichten
- 5174 stemmen
Zag het ja, schiet op bij Onderhond. Ik heb de loting gisteren al klaargemaakt, dus gaat helemaal goedkomen.

-
- 29832 berichten
- 5071 stemmen
Ik moet toegeven dat ik ook niet echt vind dat deze winnaars m'n smaak echt naar voor brengen. Sommige films vrees ik trouwens dat ze wel eens zouden kunnen zakken na herziening... Denk aan The Shining en Pulp Fiction. Al zijn het natuurlijk geen echt slechte aankopen geweest natuurlijk.
Een mens leert toch bij moet ik zeggen. Sinds ik mijn collectie in een KO had gegoten heb, zijn er al meerdere titels bij gekomen natuurlijk. Misschien dat het een ander beeld had gegeven. Enkele titels: The Bow, Infernal Affaires, Cloverfield, Gerry, No country for old men, Memento, Linkeroever, Serpico, We own the night, ...
Van Onderhonds KO heb ik helaas nog niet veel gezien, al volg ik die wel om tips op te doen. Met momenten vind ik er wel m'n gading moet ik zeggen. Raar maar waar. Ben benieuwd welke film wint.

Kraay
-
- 6190 berichten
- 1379 stemmen
Ik hoop dat DVD-T er al (bijna) klaar voor is

Spetie
-
- 38582 berichten
- 5174 stemmen
DVD_T mag vanaf nu.
DVD-T
Jayvie
Arkadi.
Goldenskull
Kraay

Spetie
-
- 38582 berichten
- 5174 stemmen
DVD-T is bijna klaar,
maar de volgende op de lijst, Jayvie is al sinds 5 september niet meer online geweest, Goldenskull trouwens al 5 maanden niet meer.
Zijn er nog meer gegadigden?

®Tc
-
- 8212 berichten
- 1087 stemmen
Nuja, als er anders niemand meer te vinden is wil ik me daar ook wel eens mee bezig houden.

Goldenskull
-
- 24397 berichten
- 2929 stemmen
Hallo hallo,
Apollinisch had me afgelopen week een pm gestuurd op last.fm, die ik gisteren las.. ik wil best een KO samenstellen . Moet alleen eerst werken straks, ik denk dat ie er dan vanavond of morgen op staat. Tenzij iemand anders inmiddels bezig is?
Mja, ik ben inderdaad heel lang niet online geweest, zoals wel vaker bij interesses van mij, zwakt het op een gegeven moment wat af. Ik had niet zoveel behoefte meer om films te kijken. De afgelopen maand ben ik weer wat meer recensies gaan lezen en vooral dankzij een afkraak-recensie (Spits) over de nieuwe film van Jarmusch kreeg ik eigenlijk wel zin, vooral in Limits of Control . Dus zal ik de komende tijd weer wat actiever film kijken en op MM hangen.

Goldenskull
-
- 24397 berichten
- 2929 stemmen
Jayvie
Arkadi.
Kraay
Of een ander.

Villevalo23
-
- 1822 berichten
- 3895 stemmen
het is weer tijd voor een nieuwe ronde idd!

Dragon
-
- 62559 berichten
- 4508 stemmen
Dragon
Andere kandidaten zijn al geweest/uitgeschreven/lange tijd niet meer online geweest lijkt me.
Ik plaats dus mijn KO wanneer die van Villevalo23 klaar is... Indien er toch nog iemand voor mij kwam hoor ik het wel.