• 155.377 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.195 acteurs
  • 345.993 gebruikers
  • 8.758.467 stemmen

Wat is de beste film van...?

zoeken in:

Kraay

• 6190 berichten
  • 1379 stemmen

Ik voer definitief de 12 uursregel (12 uur geen stemmen betekent volgende battle) in, deze zal voor elke filmcollectieko van toepassing zijn.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

update

Goldenskull

• 24397 berichten
  • 2929 stemmen

Nu die van FP bijna is afgelopen, maar even dit topic omhoog werken. In dit tempo ben ik eind 2011 wel aan de beurt denk ik

Onderhond

Spetie

Kraay

DVD-T

Jayvie

Arkadi.

Goldenskull

OH is up next.

Onderhond

• 86940 berichten
  • 11535 stemmen

Oei, zal er binnenkort eens naar kijken dan. Heb ondertussen in ieder geval wel genoeg DVDs

Kraay

• 6190 berichten
  • 1379 stemmen

Onderhond

Spetie

DVD-T

Jayvie

Arkadi.

Goldenskull

Kraay

Ik heb mezelf achteraan geschoven, mijn collectie groeit momenteel in hoog tempo dus ik wacht nog eventjes.

Film Pegasus (moderator films)

• 29832 berichten
  • 5071 stemmen

De top 8 van mijn DVD-KO met m'n eigen beoordeling. (de films uit de finale, halve en kwartfinales.

01 American Beauty 4*

02 The Shining 4*

03 American History X 4.5*

04 Fight Club 4*

05 One flew over the cuckoo's nest 4*

06 Pulp Fiction 3.5*

07 Il buono, il brutto, il cattivo 5*

08 The Big Lebowski 4*

Op één film na een beetje de subtop als het ware.

Persoonlijke top 10 waarbij ik enkel 3 niet in m'n collectie heb:

1. Cidade de Deus (2002)

2. Alien (1979)

3. Revolver (2005)

4. Hotaru no Haka (1988)

5. Amadeus (1984)

6. Adventures of Robin Hood, The (1938)

7. Buono, il Brutto, il Cattivo, Il (1966)

8. Godfather: Part II, The (1974)

9. Carlito's Way (1993)

10. Requiem for a Dream (2000)

Kraay

• 6190 berichten
  • 1379 stemmen

01 American Beauty 4,5*

02 The Shining -niet gezien *schaam* *schaam*-

03 American History X 4,0*

04 Fight Club 4,5*

05 One flew over the cuckoo's nest 2,5*

06 Pulp Fiction 4.0*

07 Il buono, il brutto, il cattivo 1,5*

08 The Big Lebowski 3,0*

Kan er mee door.

Goldenskull

• 24397 berichten
  • 2929 stemmen

Wel een saai KO-lijstje om over te houden imo. Maar op TBL na geen onvoldoendes (al neigt PF daar wel naar), AHX is wel duidelijk het best.

• 29832 berichten
  • 5071 stemmen

Ik moet toegeven dat ik ook niet echt vind dat deze winnaars m'n smaak echt naar voor brengen. Sommige films vrees ik trouwens dat ze wel eens zouden kunnen zakken na herziening... Denk aan The Shining en Pulp Fiction. Al zijn het natuurlijk geen echt slechte aankopen geweest natuurlijk.

Goldenskull

• 24397 berichten
  • 2929 stemmen

Spetie

DVD-T

Jayvie

Arkadi.

Goldenskull

Kraay

Spetie mag bijna!

Spetie

• 38582 berichten
  • 5174 stemmen

Zag het ja, schiet op bij Onderhond. Ik heb de loting gisteren al klaargemaakt, dus gaat helemaal goedkomen.

• 29832 berichten
  • 5071 stemmen

Film Pegasus schreef:

Ik moet toegeven dat ik ook niet echt vind dat deze winnaars m'n smaak echt naar voor brengen. Sommige films vrees ik trouwens dat ze wel eens zouden kunnen zakken na herziening... Denk aan The Shining en Pulp Fiction. Al zijn het natuurlijk geen echt slechte aankopen geweest natuurlijk.

Een mens leert toch bij moet ik zeggen. Sinds ik mijn collectie in een KO had gegoten heb, zijn er al meerdere titels bij gekomen natuurlijk. Misschien dat het een ander beeld had gegeven. Enkele titels: The Bow, Infernal Affaires, Cloverfield, Gerry, No country for old men, Memento, Linkeroever, Serpico, We own the night, ...

Van Onderhonds KO heb ik helaas nog niet veel gezien, al volg ik die wel om tips op te doen. Met momenten vind ik er wel m'n gading moet ik zeggen. Raar maar waar. Ben benieuwd welke film wint.

Kraay

• 6190 berichten
  • 1379 stemmen

Ik hoop dat DVD-T er al (bijna) klaar voor is

Spetie

• 38582 berichten
  • 5174 stemmen

DVD_T mag vanaf nu.

DVD-T

Jayvie

Arkadi.

Goldenskull

Kraay

Spetie

• 38582 berichten
  • 5174 stemmen

DVD-T is bijna klaar,

maar de volgende op de lijst, Jayvie is al sinds 5 september niet meer online geweest, Goldenskull trouwens al 5 maanden niet meer.

Zijn er nog meer gegadigden?

®Tc

• 8212 berichten
  • 1087 stemmen

Nuja, als er anders niemand meer te vinden is wil ik me daar ook wel eens mee bezig houden.

Goldenskull

• 24397 berichten
  • 2929 stemmen

Hallo hallo,

Apollinisch had me afgelopen week een pm gestuurd op last.fm, die ik gisteren las.. ik wil best een KO samenstellen . Moet alleen eerst werken straks, ik denk dat ie er dan vanavond of morgen op staat. Tenzij iemand anders inmiddels bezig is?

Mja, ik ben inderdaad heel lang niet online geweest, zoals wel vaker bij interesses van mij, zwakt het op een gegeven moment wat af. Ik had niet zoveel behoefte meer om films te kijken. De afgelopen maand ben ik weer wat meer recensies gaan lezen en vooral dankzij een afkraak-recensie (Spits) over de nieuwe film van Jarmusch kreeg ik eigenlijk wel zin, vooral in Limits of Control . Dus zal ik de komende tijd weer wat actiever film kijken en op MM hangen.

Goldenskull

• 24397 berichten
  • 2929 stemmen

Jayvie

Arkadi.

Kraay

Of een ander.

Observator

• 18281 berichten
  • 3419 stemmen

Wie wil?

Villevalo23

• 1822 berichten
  • 3895 stemmen

het is weer tijd voor een nieuwe ronde idd!

Dragon

• 62559 berichten
  • 4508 stemmen

Dragon

Andere kandidaten zijn al geweest/uitgeschreven/lange tijd niet meer online geweest lijkt me.

Ik plaats dus mijn KO wanneer die van Villevalo23 klaar is... Indien er toch nog iemand voor mij kwam hoor ik het wel.

Goldenskull

• 24397 berichten
  • 2929 stemmen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.