- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Ja, Calvaire wordt een beetje de Dark Horse in de KO. Iets dat alleen Cha no Aji nog zou kunnen bereiken, de rest zijn toch allemaal gekende titels.
Ik moet bij deze net als de vorige battle (waar ik LMS vast beter had gevonden) even voorbij laten gaan.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3086 stemmen
Jammer van Perfume 
8. There Will Be Blood - Oldboy
0-1
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
0-2
heel erg zelfs! (2*-5*)
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
1-3
Op basis van een trailer schat je de film lager in dan 1,5*?
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
Op basis van een trailer schat je de film lager in dan 1,5*?
Absoluut.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Absoluut.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Maar ja, het einde van de film is zo tenenkrommend verschrikkelijk dat zie je ook niet in de trailer.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Dat vond ik nou juist het allerslechtste moment van de film, zo clichématig...
(spoiler)
daar is ie opeens, een schip, jahoe, de redding is nabij!
Ik vond dat juist een goed einde, daar draaide de hele film bijna om...
De baby redden...
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Absoluut.
Logischerwijs ben ik het met al jullie kritieken over de film niet eens. In ieder geval zou ik nooit deze stem met deze redenatie hebben uitgebracht. Zeer teleurstellend tegenover de liefhebbers van de film en het bekrachtigt ook niet je geklaag over mensen die films niet hebben gezien en toch stemmen etc.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Heb gewoon meer begrip voor de waardering van Memento. Wat mij betreft horen beiden hier al lang niet meer thuis, dus gaat mijn stem naar Memento.
3-2
Pff!! Kom op zeg...Een stemverschil van 2 sterren en toch op de "laagste" kiezen, daar kan ik nu met mijn verstand echt niet bij he...Jammer, met CoM ging er voor mij een zeer mooie film (en sterke outsider) uit...Alleszins een mooi parcour van deze film en het is fijn te weten dat meerdere mensen deze film ook zo goed vinden. Maar kom, blijkbaar beoordeel je ook al films op trailers... 
Ik had examens, spijtig, wetende dat mijn stem CoM door kon laten gaan...(of toch meer kans had gegeven...) Want wéér zat er bijna een verrassing in...(bij de stand 8-7 immers...)
The Bourne Ultimatum heeft mijn sympathie nu, zeg maar...
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2843 stemmen
4-7 Zowat gelijkwaardig.....
Enige film die ik niet gezien heb is Jesse James. Jammer van 28 Days Later, net zoals battle 9 en 10 wel erg hevig zijn, alhoewel ik duidelijk mijn voorkeur heb.