- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
5-4 type battle waar het woordje know-not voor uitgevonden is. Aardige Miyazaki maar compleet kansloos tegen Mizu no Onna.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
5-5
Het einde van Children of Men was juist ijzersterk.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
5-5
Het einde van Children of Men was juist ijzersterk.
Dat vond ik nou juist het allerslechtste moment van de film, zo clichématig...
(spoiler)
daar is ie opeens, een schip, jahoe, de redding is nabij!
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8150 stemmen
8-5
kan me niet voorstellen dat ik Onna beter vind dan het zeer leuke Howl's moving castle
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Ongelofelijk dat City of God hier zo enorm overgewaardeerd wordt zeg.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Als er hier iets overgewaardeerd wordt is het wel Irréversible.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
Irrév raakt nog niet aan een 3.6 gemiddeld terwijl Cidade in de Top 30 (of in de buurt) staat.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3086 stemmen
Dat vond ik nou juist het allerslechtste moment van de film, zo clichématig...
(spoiler)
daar is ie opeens, een schip, jahoe, de redding is nabij!
Dat vond ik dus ook, daarom zei ik: enige minpunt uit de film.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8150 stemmen
Irrév raakt nog niet aan een 3.6 gemiddeld terwijl Cidade in de Top 30 (of in de buurt) staat.
kortom beide films zijn HIER niet overgewaard.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
Als je deze KO afstemd op de Top 250 dan is Irrév inderdaad overgewaardeerd HIER. Cidade niet.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8150 stemmen
Als je deze KO afstemd op de Top 250 dan is Irrév inderdaad overgewaardeerd HIER. Cidade niet.
Zo kun je het ook zien. Maar Knisper stelt dat Cidade HIER is overgewaardeerd. Als ik dan kijk op IMDB en ik zie de film daar op 17 staan in de top 250, dan denk ik dat HIER wel meevalt, al vind ik die plek zelf ook wel iets teveel van het goede, ondanks dat het een prima film is.
HIER heb blijkbaar een groepje dat Irrev een hele goede film vind, zoals jij en nog een paar. Lijkt tot nu toe onvoldoende te zijn om deze battle te winnen, maar je weet nooit.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Irréversible gooit Caché, Inland Empire en Sideways er hier uit. Zwaar overgewaardeerd in deze KO dus.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
Caché en Sideways zijn zelf twee films die schromelijk overgewaardeerd worden. Zou ook schande zijn moesten die ver komen in een KO recente films.
Lynch is verder ook al niet de meest moderne filmer.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Als ik dan kijk op IMDB en ik zie de film daar op 17 staan in de top 250, dan denk ik dat HIER wel meevalt
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
0-1
Clive Owen sympathieke held op sokken, maar Memento staat een tikkie hoger. Over overgewaardeerd gesproken.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
2-6 Children of Men!
Memento is niets meer dan een plottwist en een gimmickvertelstijl. En Children of Men heeft een fantastisch eind. Of het allemaal goed afloopt met die boot vind ik nog best twijfelachtig, maar het is wel redelijk hoopvol. Jammer dat men hier niet meer van hoopvolle eindes houdt. We zijn uiteraard het liefst de gehele mensheid naar de verdoemenis gaan.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
Owen is één van de slechte acteurs van het moment, CoM een melige Hollywood coup.
2-7 Memento is ook niks verder.