- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
heb je een punt! Mij punt is meer.... Amerikanen vidnen altijd wel een manier om een briljante manier te verkloten...let maar op de komende tijd: Oldboy, My sassy girl en zelfs Be with you
Maar toch, Oldboy... alleen al die zogenaamde vechtscène... de honkbalknuppels braken sneller dan luciferhoutjes en het vechten zelf... knap hoor dat ze neergingen zonder aangeraakt te worden. Een halve meter ernaast zitten en dan toch neergaan is mij echt te gort.
Villevalo23
-
- 1822 berichten
- 4270 stemmen
Haha..ja...maar dat was juist iets wat ik wel wat vond hebben
En ik vond de cinematografie briljant........en die inktvisscene...dat is filmgeschiedenis!
En klopt, natuurlijk draait het allemaal om geld! Maar gelukkig zijn er hier nog heel wat mensen die ook begrijpen dat we eigenlijk alleen de films zien die we door de Amerikanen voorgeschoteld krijgen, er is zoveel meer.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
En klopt, natuurlijk draait het allemaal om geld! Maar gelukkig zijn er hier nog heel wat mensen die ook begrijpen dat we eigenlijk alleen de films zien die we door de Amerikanen voorgeschoteld krijgen, er is zoveel meer.
Villevalo23
-
- 1822 berichten
- 4270 stemmen
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Mijn hart ligt ook in China, toch echt meer dan Japan. Maar toch Park Chan Wook kan wel films maken!
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7974 stemmen
28. Iedereen Beroemd - Sen to Chihiro no Kamikakushi
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1828 stemmen
0-6
29. When the Levees Broke: A Requiem in Four Acts -Transformers
Onderhond
-
- 87603 berichten
- 12867 stemmen
Een halve meter ernaast zitten en dan toch neergaan is mij echt te gort.
Raiders of the Lost Ark
En daar konden ze het niet eens opbrengen om zelfs maar te faken dat ze hard sloegen.