- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen

, maar Helen Mirren had ik graag wat verderop in de competitie ook nog gezien.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Ik krijg gewoon steeds meer tegen die film, hoewel ik er destijds wel met plezier naar gekeken heb, maar dat gedweep met die verschrikkelijke Tautou daarna, brengt steeds het slechtste in mij boven 
(verder ben ik best aardig hoor)
Dat je best aardig bent trek ik niet in twijfel. Je beïnvloedbaarheid daarentegen...
Jammer dat het je kijk op Amélie bezoedeld.
Vind dat Tautou best wat rollen heeft neergezet waar ze haar credits voor mag kijgen.
En nee, ik zou je nooit een sadist noemen 
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Stem weggehaald, dacht dat de vorige battle nog bezig was.
Villevalo23
-
- 1822 berichten
- 4270 stemmen
0-2 Ik vermaak me nu al bij de gedachte van een Amerikaanse remake...dit wordt echt een drama
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
1-4 tegenstem; Oldboy is zo nep als wat! 
Villevalo23
-
- 1822 berichten
- 4270 stemmen
Oldboy nep? dan vind je The bourne identity zeker helemaal echt?
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Oldboy nep? dan vind je The bourne identity helemaal echt?
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
0-2 Ik vermaak me nu al bij de gedachte van een Amerikaanse remake...dit wordt echt een drama
NEEEEEE er komt toch niet echt een remake?

1-5 trouwens.
Villevalo23
-
- 1822 berichten
- 4270 stemmen
heb je een punt! Mij punt is meer.... Amerikanen vidnen altijd wel een manier om een briljante manier te verkloten...let maar op de komende tijd: Oldboy, My sassy girl en zelfs Be with you
Villevalo23
-
- 1822 berichten
- 4270 stemmen
ja goldenskull...hij zit er echt aan te komen...en met in de hoofdrol Russel Crowe.... vond ik dat nog wel een goede acteur maar hij kan Choi Min Sik nooit overtreffen.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Ik vond zelfs One missed call al een ramp en ook The Eye onder andere.. net als andere Japanse horror remake's
(op The Ring (deel 1) na trouwens.. maar daar heb ik de Japanse versie niet van gezien).. vreselijke amerikanen.
Villevalo23
-
- 1822 berichten
- 4270 stemmen
hebben ze One missed call ook ge-remaked dan? Ik vond de versie van Miike wel tof
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Ik was ook niet zo weg van de Japanse versie hoor (deel 1-3 van Chakushin Ari gezien), maar dit was een ware ramp.
Villevalo23
-
- 1822 berichten
- 4270 stemmen
Maar die scene met het kijkgat richting het einde...dat was wel goed in de Japanse versie!
Pffff die Amerikanen leren het echt nooit! Enige goede remake van de laatste tijd was The Departed
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Maar die scene met het kijkgat richting het einde...dat was wel goed in de Japanse versie!
Heb je een punt 
27. The Cooler - Oldboy
1-5