- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Laddercompetitie #2
Laddercompetitie #2
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Elephant heeft nog altijd gewonnen.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Dit is hopeloos..
mee eens, I'm out of here, een mijns inziens kinderachtig groepje van 5+ users stemt DD naar 1, nou klik ze. 
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Ik heb nooit een verwijderd duel gezien. Ik heb dat in ieder geval niet geplaatst.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
het begint hier een klein beetje Over The Top te worden. Donnie Darko die alles wint ondertussen er veel betere films zijn gepasseerd dan deze !!
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
vantevoren stemmen, of stemmen op de battle daarvoor tellen niet mee..
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
mee eens, I'm out of here, een mijns inziens kinderachtig groepje van 5+ users stemt DD naar 1, nou klik ze. 
Nou zeg je dat alsof het voor het eerst gebeurt. Zie ik zo vaak met films als Dolls etc.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Donnie Darko had al gewonnen, mag ik dan op Elephant stemmen?
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Eens
Een paar users maken er een zooitje van en stemmen Donnie maar door in een chaos van jewelste en als het even niet uitkomt gaat men ineens strikt volgens de spelregels spelen. Hopeloos kinderachtig.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Donnie Darko had al gewonnen, mag ik dan op Elephant stemmen?
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Nou zeg je dat alsof het voor het eerst gebeurt. Zie ik zo vaak met films als Dolls etc.
oh dat geloof ik direct hoor, maar als ik "stem" en ik zie dat mijn posting geplaatst wordt en we zijn al een ronde verder heeft het gewoon geen zin voor mij. That's all.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
55. Heat - Donnie Darko
0-1
Euhm... de twee die DD niet door willen hebben zijn de enige twee die dat duel gezien hebben? Dat is voor mij voldoende info.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3097 stemmen
Inderdaad.. 'een kinderachtig groepje van 5+ users' die op al die aziatische shit stemmen.. beetje kortzichtig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.