- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Laddercompetitie #2
Laddercompetitie #2
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12874 stemmen
blijf het raar vinden.
Aangezien een film het haalt hangt vaak gewoon af van de timing. Zou een beetje vals zijn wanneer een film niet meer mee mocht doen wanneer hij het niet gehaald heeft.
Zo kan ik er op strategische momenten nog wel eens een paar interessante ingooien om ze er eigenlijk gewoon uit te stemmen.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Aangezien een film het haalt hangt vaak gewoon af van de timing. Zou een beetje vals zijn wanneer een film niet meer mee mocht doen wanneer hij het niet gehaald heeft.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Mwa doelde meer op het feit dat Reinbo dus eigenlijk helemaal niet op Umfeld stemde. En het dus eigenlijk nog 4-4 stond maar goed. Opzich mag een film nog wel een keer geprobeerd worden uiteraard. Maar zo snel achter elkaar is wat flauw.
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12874 stemmen
Het is ook wat kinderachtig wat mij betreft. Maar het blijft een top 10 film en stem zeker niet tegen.
Verder is een wedstrijd afgelopen wanneer de laatste stem gegeven is. Ben zelf ook al niet echt voorstander van die regel maar da's al jaren zo, en aan mijn protest werd eerder ook geen gehoor gegeven. Dan rest er niet veel dan er maar van te profiteren.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
147. No Country for Old Men - Umfeld
0-1
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
1-2 !!!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.