• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.238 acteurs
  • 199.281 gebruikers
  • 9.390.655 stemmen

Laddercompetitie #2

zoeken in:

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ik ga nu ff checken!

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

36. Donnie Darko -. Godfather Part II

0-1

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Koenr en Film Pegasus, wat hebben jullie hier eigenlijjk te zoeken als je niet eens weet waarover je discussieert? Kijk een paar bladzijden terug waar Goldenskull zelf toegeeft zijn stem verwijderd te hebben. Denk je dat dat lijstje van Knisper op niets gebaseerd is?

Selectief lezen.

En zeggen dat Cidade de Deus heeft gewonnen slaat al helemaal nergens op. Donnie Darko staat gewoon op plek 36. Dom dat er gistermiddag geen rematch voorgesteld is, maar gedane zaken nemen nu eenmaal geen keer.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8225 stemmen

0-2

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Sorry maar deze battle kan momenteel gewoon niet gespeeld worden!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

DD staat op 63....

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Cosoco schreef:

Ik vind dat Cidade de Deus ook al had gewonnen. Zet DD maar terug op 78.

idd. dus men kan de lijst aanpassen! aub

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

Apollinisch schreef:

Kijk een paar bladzijden terug waar Goldenskull zelf toegeeft zijn stem verwijderd te hebben.

goldenskull schreef:

Ja, ik snap ook niet dat mensen zo achteraf berichten aanpassen of verwijderen.. ik had óók mijn bericht kunnen aanpassen..en dan had DD zonder enige twijfel sowieso gewonnen

goldenskull schreef:

Ik zie net dat ik éen van die mongolen was die zijn bericht verwijderde

Maar ik houd op met deze nutteloze discussie, heb wel wat beters te doen.

Zo'n stem is 10x dubieuzer dan die van Observator.

Dan heb ik ook op Elephant gestemd en m'n stem daarna verwijderd.

Dom dat er gistermiddag geen rematch voorgesteld is, maar gedane zaken nemen nu eenmaal geen keer.

Er werd genoeg protest gemaakt, maar dat werd door de rest gewoon genegeerd. Selectief lezen inderdaad.

Daarnaast is de battle tegen Cidade de Deus ook heel erg dubieus. Waar het van 2-2 naar 2-1 naar 1-1 gaat en ineens is afgelopen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind dat je het verhaal van Golden Skull kan wegstrepen tegen de uitsluiting van Observator.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Misschien dat jullie allemaal een stapje terug moeten zetten en de discussie eens van een afstandje bekijken. .

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

Ja, dat maakt het allemaal erg vermakelijk.

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Ik eis een parlementair onderzoek!

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Misschien dat jullie allemaal een stapje terug moeten zetten en de discussie eens van een afstandje bekijken. .

men moet zich gewoon aan de regels houden die hele discussie intresseert me niet, en cidade heeft overduidelijk gewonnen. dus lijst aanpassen aub.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8225 stemmen

Ik twijfel nu ook over mijn stem

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Koenr, er werd protest gemaakt, maar geen voorstel tot een rebattle gedaan. Van dat protest was binnen de kortste keren geen sprake meer. Je mag er dan van uit gaan dat de voor- en tegestanders het eens zijn.

Die stem van Goldenskull is helemaal niet dubieus omdat zelfs voorstanders van Elephant beweren dat hij op DD stemde (zie berichten Knisper). Of moeten we nu al met (al dan niet bewerkte) screenshots aankomen?

Combi, misschien zou je ipv dat dwaze gedoe eens kunnen toelichten hoe je uit het volgende bericht kunt afleiden dat er voor Cidade de Deus is gestemd?

Het gaat om dit bericht: 0-..

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

36. Donnie Darko -. Godfather Part II

1-2

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Apollinisch schreef:

Koenr, er werd protest gemaakt, maar geen voorstel tot een rebattle gedaan.

Jij als KO bekende zou dat moeten doen hebben. Wat blijk geeft van de onwil om een faire run te willen maken. Er werd gewoon keihard doorgespeeld, ook wanneer er daarna nog commentaar kwam.

Zoiets als precedent scheppen zou pas schadelijk zijn. Gewoon over commentaar heenbulderen en alles is toegestaan? Denk het niet.

Meteen ook de reden waarom ik hier zo'n punt van maak, want stilaan begint dat sfeertje meer en meer aanhang te krijgen.

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

Er werd protest gemaakt, maar geen voorstel tot een rebattle gedaan. Van dat protest was binnen de kortste keren geen sprake meer. Je mag er dan van uit gaan dat de voor- en tegestanders het eens zijn.

Rare aanname. Als er meerdere mensen protest maken, maar de rest het star negeert en gewoon nieuwe battles blijft plaatsen, heeft dat helemaal niks te maken met het met elkaar eens zijn.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb toch toegegeven dat ik dat fout deed. In ieder geval was ik niet de enige, waaruit je zou kunnen concluderen dat enkele minuten later iedereen het eens was. Maar een dag later de lijst nog eens gaan aanpassen is gewoon te triest voor woorden.

Jorick

• 8776 berichten
  • 2339 stemmen

1-3

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Apollinisch schreef:

dwaze gedoe

dat zijn die de kleuters die zich niet aan de regels houden waar jij ook waarschijnlijk bij hoort dus pas gewoon de lijst aan klaar.

Toon1

• 497 berichten
  • 2803 stemmen

2-3

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Koenr schreef:

(quote)

Rare aanname. Als er meerdere mensen protest maken, maar de rest het star negeert en gewoon nieuwe battles blijft plaatsen, heeft dat helemaal niks te maken met het met elkaar eens zijn.

Het star negeren? Waar heb jij het in vredesnaam over? Er werd op ingegaan en besloten dat er gewoon doorgespeeld kon worden. Daar kon iedereen mee leven op dat moment getuige het gebrek aan verder commentaar.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

(quote)

dat zijn die de kleuters die zich niet aan de regels houden waar jij ook waarschijnlijk bij hoort dus pas gewoon de lijst aan klaar.

Nog iets zinnigs te melden verder? Ik stel voor dat je de hele discussie eens leest.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

2-4 voor het geval dat deze zaak verjaard

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

Jij bleef anders vrolijk nieuwe battles plaatsen terwijl mensen protesteren. Na een tijdje gaf de rest het maar op. Het besluit kwam gewoon van 1 kant.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Nog iets zinnigs te melden verder? Ik stel voor dat je de hele discussie eens leest.
die intressert me niet dus we kunnen met zn alle moeilijk gaan doen want dan pas ik het gewoon aan! met je gaap smiley

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Apollinisch schreef:

Maar een dag later de lijst nog eens gaan aanpassen is gewoon te triest voor woorden.

Ongeveer 4 uur later heb ik geprotesteerd. Dus een "dag" is ongeveer 600% overdreven. De discussie gaat nog steeds voort, dus zou het "triest zijn" om nu maar gewoon DD te laten staan.

Nogmaals, het is niet omdat mensen doorbaggeren zonder rede dat alles maar mag. Lijkt me dat we juist nu een mooi voorbeeld kunnen stellen zodat het later niet weer gebeurd.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3097 stemmen

Ik citeer nogmaals:

Knisper schreef:

Stemmen voor de battle genoemd is tellen niet.

0-1 Turkeyloverz

1-1 maxc

1-2 co j

2-2 knisp

3-2 drag

3-3 legan

3-4 apol

4-4 p8rb

4-5 goldenskull

Dit is het enige wat telt, want vooral mensen die er NIET waren protesteren..die weten dus niet hoe het gegaan was.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Observator heeft duidelijk verslag gedaan. Wij weten dus ondertussen zeer goed hoe het gegaan is, en zijn het er duidelijk niet mee eens. Nog met de uitkomst, en al helemaal niet met de manier van aanpakken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.