ad
  • 141.665 films
  • 6.853 series
  • 20.829 seizoenen
  • 469.137 acteurs
  • 285.191 gebruikers
  • 8.175.590 stemmen

Knock-out: Gouwe Ouwe Films (2008)

zoeken in:

Mug

• 13949 berichten
  • 5954 stemmen

12-7

Goodfella_90

• 10378 berichten
  • 2313 stemmen

We have a winner!

(afbeelding)

Knisper

• 12969 berichten
  • 1228 stemmen

Dat is mooi. Nauwelijks gestemd, maar uiteindelijk toch mijn hoogst geklasseerde deelnemer als winnaar!

maxcomthrilla

• 15512 berichten
  • 2499 stemmen

Absoluut een prachtige winnaar! Meesterlijke avonturenfilm.

Slechts Le Notti di Cabiria, The Night of the Hunter, Touch of Evil, The Third Man, Les Quatre Cents du Coup of Letyat Zhuravli had ik liever met de winst naar huis zien gaan.

Op naar de jaren `60?

J.S.

• 11754 berichten
  • 3059 stemmen

Prachtwinnaar en prachtfinale!

DieGo

• 5794 berichten
  • 1863 stemmen

Had liever Rio Bravo zien winnen maar toch een prachtige winnaar.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Een mooie winnaar hoewel redelijk standaard. Jammer voor Rio Bravo, want onverdiend had het zeker niet geweest.

Ramon K

• 13582 berichten
  • 0 stemmen

Geweldige finalisten, en een geweldige winnaar!

Art

• 13507 berichten
  • 3399 stemmen

Beide films niet gezien dus dat wordt dan maar eens tijd!

Co Jackso

• 21924 berichten
  • 2690 stemmen

Een mooie winnaar, en in mijn persoonlijke rankschikking de 2e film uit de Gouwe Ouwe Tijd. (na Pickpocket)

Reinbo

• 70661 berichten
  • 0 stemmen

Verkeerde winnaar, een mindere Kurosawa. Doe mij maar Armageddon.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4024 stemmen

Hmm, 3 van de 4 halve finalisten gaf ik 5* en de enige daarvan die ik 4,5* gaf wint deze knock-out. Een beetje jammer, maar wel een geweldige film. Helaas heb ik zelf niet meer kunnen stemmen in de laatste twee ronde.

Het leukste vind ik dat Rio Bravo zo geweldig scoorde. Ik hoopte dat hij de beste 16 zou halen, maar had het niet werkelijk verwacht. En dan staat hij ineens in de finale! Gelukkig zien veel mensen de lol van die film in. Na Casablanca was het ook mijn favoriet in deze knock-out.

Ook leuk dat It's a Wonderful Life het zo goed deed. Ik ben best tevreden over de films die hier goed scoorden. Volgens mij is dit de enige knock-out waarbij ik de beste 16 allemaal op 4* of hoger heb staan

Tommeh

• 7141 berichten
  • 2666 stemmen

Inderdaad een mooie winnaar. Ik heb net als iedereen wel een paar andere favorieten, maar met deze kan ik prima leven.

The One Ring, bedankt voor het organiseren!

Mochizuki Rokuro

• 18892 berichten
  • 12520 stemmen

12-8

Helaas het einde van deze KO gemist.

Verrassend Rio Bravo als finalist, toch zoveel ouwetjes eens langs te zien komen. TOR bedankt voor de organisatie.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.