- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages 2007
Knock-out: filmpersonages 2007
V
-
- 8369 berichten
- 3363 stemmen
4. Maria ‘Cabiria’ Ceccarelli (Giulietta Masina, Le Notti di Cabiria) - Larry ‘Mr. White’ Dimmick (Harvey Keitel, Reservoir Dogs)
0-1
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
3-1 Cabiria, en dik ook!
Zou ook wel een stunt zijn als Cabiria, met een film met nog geen 100 stemmen, de halve finale zou halen. Al is het al een stunt dat ze bij de beste 16 en zelfs 8 zit.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, ik 'vrees' echter dat Reservoir Dogs in het algemeen meer bekendheid geniet en dat hierdoor Giulietta Masina het veld moet ruimen voor een populair personage zoals Larry ‘Mr. White’ Dimmick gespeeld door Harvey Keitel.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Inderdaad, ik 'vrees' echter dat Reservoir Dogs in het algemeen meer bekendheid geniet en dat hierdoor Giulietta Masina het veld moet ruimen voor een populair personage zoals Larry ‘Mr. White’ Dimmick gespeeld door Harvey Keitel.
Het is geen gemakkelijke taak, maar ze heeft zich al door veel moeilijke battles geslagen. Daarbij is er bij dit personage volgens mij niemand die meedoet aan de knock-out die haar slecht vind. Tot nu toe lijkt iedereen het eens te zijn dat Cabiria een sterk karakter is en dat bespaart alvast tegenstemmen. En ze is hoe dan ook de grote verrassing van deze knock-out geworden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
goh al 3 keer de verkeerde uitslag deze ronde 
5-1 want White heeft helemaal niets bij de laatste 4 te zoeken. (al zal dat ook wel voor reuzendoder Cabiria gelden)
Dan maar Dirty Harry als winnaar.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
@The One Ring
Daar heb je inderdaad een punt. Van mij mag ze winnen 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wijzig stem 4-3 dan toch liever mr White 
Bert1
-
- 2196 berichten
- 0 stemmen
Ik heb genoten van Le Notti di Cabiria maar dit is toch een beetje absurd.
Verder vind ik het verlies van Alexander Delarge betreurenswaardig.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3565 stemmen

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Know-not 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ben niet zo'n liefhebber van neo realistisch Italiaans drama....Doe mij maar psychopaten, terminators en seriemoordenaars. Maar ik zal 'm eens op mijn to see lit zetten.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
La Notti di Cabiria is niet echt neorealistisch meer. En het is wel wat verfrissend om tussen alle criminelen, rascisten, psychopaten en egocentristen een oprechte vrouw te zien staan 
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen

La Notti di Cabiria behoort inderdaad helemaal niet tot de stroming Italiaanse neo-realisme. Het tegendeel juist.
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 berichten
- 5070 stemmen
7-5 Ik weet nauwelijks meer wie Mr. White ook al weer was. Maw: wat doet hij hier nog?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen

La Notti di Cabiria behoort inderdaad helemaal niet tot de stroming Italiaanse neo-realisme. Het tegendeel juist.
Ach de ander films van Fellini uit die tijd konden me ook niet echt boeien..
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
9-5 is de stand, Reinbo wijzigde zijn stem.