- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: filmpersonages 2007
Knock-out: filmpersonages 2007
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
462. Col. Von Scherbach (Otto Preminger, Stalag 17) - Nancy Callahan (Jessica Alba, Sin City)
0-1
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
463. Juliet (Clairde Danes, Romeo + Juliet) - Bill Lumbergh (Gary Cole, The Office)
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Moet het trouwens niet Office Space zijn?
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
464. Nadine (Monic Hendrickx, Haline Reijn, Sanneke Bos, Nadine) - Sheriff John Quincy Wydell (William Forsythe, The Devil’s Rejects)
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Haha Nancy Callahan wint
Die heeft amper een rol mensen het enige wat die moet doen in die film is er goed uitzien.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3907 stemmen
Ja de kolonel is zelfs erg goed maar dat terzijde. Het gaat mij er meer om dat de rol Nancy Callahan amper een rol is.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Ja de kolonel is zelfs erg goed maar dat terzijde. Het gaat mij er meer om dat de rol Nancy Callahan amper een rol is.
Het is misschien geen grootse acteerprestatie, maar persoonlijk vind ik dat ze best veel uitstraling heeft. Wat mij betreft gedenkwaardiger dan de rol van Preminger.
Bert1
-
- 2196 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het resultaat van The Girl Next Door tegen het imo. schitterende personage General Turgidson meer opmerkelijk... vervelende tegenstemmers.
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1833 stemmen
465. Ted Kramer (Dustin Hoffman, Kramer vs. Kramer) - Shaun (Simon Pegg, Shaun of the Dead)