• 158.161 films
  • 9.646 series
  • 28.792 seizoenen
  • 607.442 acteurs
  • 353.111 gebruikers
  • 8.846.887 stemmen

KO Director's Best

zoeken in:

Matchostomos

• 4171 berichten
  • 535 stemmen

Enkele opmerkelijke uitslagen, zondermeer. En als ik moet kiezen tussen de twee 'winnaars', kies ik meteen voor Fincher. Al had ik natuurlijk gaarne Mann en Malick ergens tussen zien staan.

Kan je die misschien ook even vermelden, Wouters? Ik zou het alleszins ten zeerste appreciëren.

maxcomthrilla

• 15552 berichten
  • 2701 stemmen

Fijn dat Medem het ook zo goed gedaan heeft. Leuk dat Hitchcock het niet zo goed doet. En Lynch had natuurlijk moeten winnen. Ik bedoel Tarantino en Fincher redelijke regisseurs. Maar kom op zeg.....

Opvallend dat regisseurs als: Tarkovsky, Bergman en Anderson al snel uitgedaan waren. En jammer dat de Coentjes zo snel uitgedaan waren.

Bedankt voor deze knock - out Wouters! Aparte en vernieuwende, enigzins verwarrende opzet, maar uiteindelijk zeker geslaagd.

italian

• 1391 berichten
  • 262 stemmen

Wouters schreef:

Ik ben vooral zeer blij met de goede prestatie van Melville

Wouters

• 2665 berichten
  • 1837 stemmen

@ Matchostomos. Mann had uiteindelijk iets van 69 punten ofzo. Malick lag er in de tweede ronde al uit. Nog minder dus.

bergman lag er in ronde 1 al geheel uit en Tarkovsky zijn laatste ging er in ronde 3 eruit.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Teleurstellend lijstje. Alleen Kubrick en misschien Lynch verdiende naar mijn mening ook echt de top 10 plaats. Fincher verdiende hem misschien nog wel het minst van allen. Overigens nog niks van Melville gezien.

Onderhond

• 87057 berichten
  • 11745 stemmen

Paar fijne namen, met Aronofsky, Kitano en Noé binnen de eerste 25. Fincher valt nog best te pruimen, maar de KO was vooral veel gevestigde waarden en brave stemmen. Jammer.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Fincher..

Bert1

• 2196 berichten
  • 0 stemmen

idd

Macmanus

• 13723 berichten
  • 3589 stemmen

Mooie winnaar. Persoonlijk komt Noe bij mij op 1 maar Fincher zeker ergens in mijn top 5. Moet er toch eens komen zo een regisseurs top 10

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.