- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Posters (2007)
Knock Out: Posters (2007)
Onderhond
-
- 87687 berichten
- 13040 stemmen
Labyrinth (2) - Offret (2) - Blonde Ice
In een volgende ronde staat trouwens Soseji. Deze is dezelfde als Gemini (van een ronde eerder, kreeg 0 stemmen). Bezwaren om de poster van Tokyo.sora in de plaats te zetten ? Eventueel deze variatie ?
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1283 stemmen
Een van de mooiste posters alweer exit.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3309 stemmen
Tja, viel te verwachten. Het valt me nog mee dat ie zoveel stemmen heeft gekregen 
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1283 stemmen
In een volgende ronde staat trouwens Soseji. Deze is dezelfde als Gemini (van een ronde eerder, kreeg 0 stemmen). Bezwaren om de poster van Tokyo.sora in de plaats te zetten ? Eventueel deze variatie ?
Geen bezwaar, maar als iemand anders nog een andere film wil voorstellen, dan moeten we die ook in overweging nemen.
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1283 stemmen
Die Tarkovsky-site heeft vandaag denk ik een record-aantal bezoekers.
2-2-1
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
Krijg de pagina van Offret 2 niet geladen. De overige 2 (helaas) wel. Wil iemand de poster misschien on site plaatsen ?
Onderhond
-
- 87687 berichten
- 13040 stemmen
Lukt me ook niet, snel linkje naar een google image oid. Heb niet veel nodig om mezelf ervan te overtuigen dat die Tarkovsky beter is dan de overige twee.
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1283 stemmen
Ik kan hem niet zo snel op Google vinden. Misschien moeten we er maar vanuit gaan dat het dezelfde als op MM is: http://www.moviemeter.nl/film/4531 .
Onderhond
-
- 87687 berichten
- 13040 stemmen
2-4-1 Offret. Maar vooral uit armoe dan.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
2-7-1
En natuurlijk geen bezwaar tegen Tokyo.Sora. 
Onderhond
-
- 87687 berichten
- 13040 stemmen
Drawing Restraint 9 - Werckmeister Harmonies - Re-Cycle
0-0-1
Andere twee zijn mooi maar missen beiden wat.
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1283 stemmen
In een volgende ronde staat trouwens Soseji. Deze is dezelfde als Gemini (van een ronde eerder, kreeg 0 stemmen). Bezwaren om de poster van Tokyo.sora in de plaats te zetten ? Eventueel deze variatie ?
Ik heb de eerste er neergezet. Als de tweede populairder is, graag snel laten weten. Ik ga zo offline en de volgende keer kan ik mijn bericht niet meer aanpassen.
Onderhond
-
- 87687 berichten
- 13040 stemmen
Persoonlijk vind ik dit de mooiste versie van Tokyo.Sora Qua kleuren bereikt het ook best het effect van de film. Als je nog even zou willen switchen ? 
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1283 stemmen
Ik vind het prima, maar misschien hebben anderen er ook nog een mening over. 
Ozarklynch
-
- 1317 berichten
- 581 stemmen
2-0-4 Sterke ronde. Poster van Re-Cycle doet me een beetje denken aan de achterkant van een Infected Muschroom CD.
