- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Cultmovies
Knock-Out: Cultmovies
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
maar het was te verwachten.
Waarom eigenlijk ? Er zijn namelijk bijna 3 x zoveel MMers die Russian Ark gezien hebben dan Django.
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Waarom eigenlijk ? Er zijn namelijk bijna 3 x zoveel MMers die Russian Ark gezien hebben dan Django.
Russian Ark wordt erg ondergewaardeerd op MM, velen vinden de film nogal saai. Die zullen dus ook op Django stemmen zonder Django gezien te hebben. Belachelijk trouwens van Le Samouraï, en dat terwijl niemand van de Omen-stemmers Le Samouraï gezien heeft.
Mensen, laten we aub een beetje normaal stemmen...
3-4
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Russian Ark wordt erg ondergewaardeerd op MM, velen vinden de film nogal saai. Die zullen dus ook op Django stemmen zonder Django gezien te hebben. Belachelijk trouwens van Le Samouraï, en dat terwijl niemand van de Omen-stemmers Le Samouraï gezien heeft.
3-4
En wat versta je onder normaal?, dat iemand enkel stemt als ie beide films heeft gezien of dat ie op de klassiekers stemt? Oftewel waar jij op stemt.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Belachelijk trouwens van Le Samouraï, en dat terwijl niemand van de Omen-stemmers Le Samouraï gezien heeft.
3-4
Heb je Django gezien ? Zoniet is je verwijt niet erg redelijk. Bij een dergelijke KO kan je moeilijk verwachten dat iedereen beide films gezien heeft.
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
En wat versta je onder normaal?, dat iemand enkel stemt als ie beide films heeft gezien of dat ie op de klassiekers stemt? Oftewel waar jij op stemt.
Dat laatste is natuurlijk onzin. Maar ik vind het vreemd dat je op The Omen stemt terwijl je die maar 3* geeft en Le Samouraï niet eens gezien hebt. Er is niks mis met stemmen terwijl je maar 1 film van de 2 hebt gezien als die ene echt 1 van je favoriete films ooit is ofzo (of 1 van je minst favoriete, bij een tegenstem). Maar ik vind het voorbeeld dat ik net noemde echt onzin, daardoor worden dit soort spelletjes best wel verpest. Ik weet namelijk bijna zeker dat als de 5 mensen die op The Omen stemmen Le Samouraï ook gezien hadden, Le Samouraï gewonnen had.
kos
-
- 46691 berichten
- 8849 stemmen
Dat slaat idd helemaal nergens op, maar dat gebeurt nou eenmaal altijd.
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Heb je Django gezien ? Zoniet is je verwijt niet erg redelijk. Bij een dergelijke KO kan je moeilijk verwachten dat iedereen beide films gezien heeft.
Lees mijn vorige post maar. Ik doel vooral op de mensen die The Omen maar 3* geven en er toch op stemmen. Ik geef Russian Ark 4,5* dus ik kan wel met vrij grote zekerheid inschatten dat ik die beter vindt dan Django.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
39. Cannibal Ferox - Cannibal Holocaust
0-1
mister blonde
-
- 12694 berichten
- 5828 stemmen
Het is de bedoeling te stemmen op de film die je het beste vindt.
maxcomthrilla
-
- 15578 berichten
- 2843 stemmen
Ik ook. The Omen vind ik trouwens een echte cult film en hij is nog heel leuk ook. Le Samourai niet gezien, wel Le Cercle Rouge en dat noem ik persoonlijk weer geen cult.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Tja, van mij mag je, ik stem op de beste film, want daar kan ik wel een zinnige mening over hebben. Ik geef alleen maar de definitie van "Cult"die niet begrepen lijkt te worden.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12842 stemmen
0-4
Jammer dat Fudoh het aflegt tegen Alien.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
41. Schock (1977) - Pink Panther, the (1963)