- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Cultmovies
Knock-Out: Cultmovies
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Kwartfinale
tot 9, 2 verschil
1. Wicker Man, the - Thing, the
2. Visitor Q (Bijita Q) - Eraserhead
3. Calvaire - C’est arrivé près de chez vous
4. Iron Man, the (Tetsuo) - Angel’s Egg (Tenshi no Tamago)
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
Prachtige kwartfinales! Vooral omdat de minste films zich beiden in de eerste ronde bevinden 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
1-0 behoord te winnen, van de overige films komt alleen Eraserhead in de buurt. Wat Calvaire hier nog doet is me een raadsel.
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
belgische clash in ronde 3 en aziatische in ronde 4. Leuke loting.
2-0 
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Vraag wordt of er voldoende spelers the Wicker Man gezien hebben, om hem een kans te geven op de volgende ronde natuurlijk 
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
Prachtige kwartfinales! Vooral omdat de minste films zich beiden in de eerste ronde bevinden 
ben ik toch niet met je eens. The thing is wel 1 van de mindere maar wicker man zeker niet. Halve finales zijn al duidelijk imo
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
Geen idee, kan zo niet zeggen wie er gaat winnen bij elke ronde, al heb ik wel m'n favorieten.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vrees dat er 9 know nots nodig zijn om the Wicker Man te killen...
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
Heb ooit een stukje Wicker Man gezien in een andere film (op TV, moet de climax geweest zijn ook, met dat beeld).
Zag er enorm bedenkelijk uit.
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
3-3 ookal is The Wicker Man meer cult...
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Jammer van ronde 4, de 2 best overgebleven cult-films.
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
Zag er enorm bedenkelijk uit.
hoe bedoel je dat ?? Als jij het bedenkelijk vindt dan mag je het toch wel cult genoemd worden denk ik 
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
3-3 ookal is The Wicker Man meer cult...
hallo ?? CULT knock-out
je geeft ze beiden 3.5* dus waarom stem je dan niet op de film die je meer cult vindt aangezien je ze verder even goed vindt ??
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
hoe bedoel je dat ?? Als jij het bedenkelijk vindt dan mag je het toch wel cult genoemd worden denk ik 
Ja, maar dan liever niet meer in een halve finale van beste cult film. Zag er grappig en knullig uit. Niet echt iets waar ik bij zo'n film aan denk.
Eens met kiriyama trouwens, ronde 4 was mijn (uit de overgebleven films) ideale finale geweest.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
hallo ?? CULT knock-out 
De ene kiest voor de beste, de andere voor degene die het meest cult is. Kiezen staat vrij, toch? Ikzelf onthoud me, kan echt niet kiezen...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Snap uberhaupt niet hoe iemand die beide films kent niet op the Wicker man stemt.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Snap uberhaupt niet hoe iemand die beide films kent niet op the Wicker man stemt.
Als het dan toch allemaal zo objectief is volgens jou, dan is stemmen toch helemaal niet meer nodig? Kan je meteen een winnaar bekend maken zonder al die voorrondes te spelen...
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
De ene kiest voor de beste, de andere voor degene die het meest cult is. Kiezen staat vrij, toch? Ikzelf onthoud me, kan echt niet kiezen...
had me post al aangepast, hij stemt ze allebei 3.5* dus vindt ze evengoed, dus stem dan op de film die je meer cult vindt
JoeCabot
-
- 2682 berichten
- 1785 stemmen
Omdat ik The Thing (voor zover ik weet toch ook cult) beter vind. Ik geef ze idd allebei 3.5*, aangezien je geen 3.71 en 3.33 kan geven...
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12843 stemmen
hij stemt ze allebei 3.5* dus vindt ze evengoed, dus stem dan op de film die je meer cult vindt
Toch iets te simplistisch geredeneerd. Vind jij al je 3.5* films net evengoed ?
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
Toch iets te simplistisch geredeneerd. Vind jij al je 3.5* films net evengoed ?
het zal toch niet heel veel verschillen (3.26 of 3.74 at most) maar hij heeft zich al verklaard. Geen probleem verder.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5072 stemmen
6-4 natuurlijk