- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Cultmovies
Knock-Out: Cultmovies
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
5-1
Is Angel's Egg überhaupt wel cult te noemen?
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
In mijn opinie wel maar ieder z'n mening.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Is Angel's Egg überhaupt wel cult te noemen?
Enthousiaste fans, vage film, geen legale release met ondertitels ... wat denk je ?
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Enthousiaste fans, vage film, geen legale release met ondertitels ... wat denk je ?
Ik weet niet hoe bekend de film in Japan is, maar juist doordat hij geen legale releause of ondertitels heeft lijkt het me geen film die een cultaanhang heeft. Ik heb altijd de indruk dat Angel's Egg een volslagen onbekende film is. Waar haalt hij zijn cult vandaan. Niet elke vage of 'andere' film is natuurlijk meteen cult.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Erg lastig, kwartfinalewerk wat mij betreft.
4-2 toch maar.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik weet niet hoe bekend de film in Japan is, maar juist doordat hij geen legale releause of ondertitels heeft lijkt het me geen film die een cultaanhang heeft. Ik heb altijd de indruk dat Angel's Egg een volslagen onbekende film is. Waar haalt hij zijn cult vandaan. Niet elke vage of 'andere' film is natuurlijk meteen cult.
Toch knap dat zo'n volslagen onbekende vage film in de tip 150 staat.
Ik heb 'm tegen al mijn principes in gedownload en de eerste 5 minuten gezien. Het is 100% cult kan ik je verzekeren.
mister blonde
-
- 12694 berichten
- 5825 stemmen
Wild at heart is een veel betere film, maar qua cult scanners. Rare films in deze KO voor cult, maar goed. 4-4 dus.
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
31. Dawn of the Dead - Seventh Seal, the (Sjunde Inseglet, det)
0-1
mister blonde
-
- 12694 berichten
- 5825 stemmen
2-3 zelfde verhaal. Als cult vind ik Dawn veel typischer, maar als film the Sevent Seal.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
32. Conan the Barbarian - Mulholland Dr.
1-0
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
3-5

2-4
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
We zijn wel met een cultknock-out bezig, dan lijkt mij (op papier) Dawn of the Dead een van de favorieten.