- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Het beste van... - knock out-versie
Het beste van... - knock out-versie
Silvio Dante
-
- 2943 berichten
- 2153 stemmen
Verdiende winnaar! Sean Connery is gewoon James Bond.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Tja, Connery is idd wel James Bond, maar de films waarin hij bewijst van echt te kunnen acteren werden er jammer genoeg te vroeg uit gestemd...Jammer.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
The Hill is zo'n film, maar Goldfinger is wel de mooiste Bond, en mét Connery, dat spreekt de liefhebber ook aan natuurlijk.
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
Dat The Rock en From Russia With Love niet ver zijn gekomen ( mijn droomfinale) is wel erg spijtig. Over het algemeen wordt Goldfinger wel de beste Bond genoemd, dus met deze winnar ben ik ook tevreden.
edit : En wat had in hemelsnaam Rising Sun tussen de andere halvefinalisten te doen !
NKyou
-
- 3081 berichten
- 747 stemmen
Even een nieuwe starten hier:
Het beste van... Zhang Ziyi.
1. Memoirs of a Geisha - Ye yan (The Banquet)
2. Jopog manura 2: Dolaon jeonseol (My Wife Is a Gangster 2) - Wo de fu qin mu qin (The Road Home)
3. Operetta tanuki goten (Princess Raccoon) - Shi mian mai fu (House of Flying Daggers)
4. Zi hudie (Purple Butterfly) - Mo li hua kai (Jasmine Women)
5. Shu shan zheng zhuan (The Legend of Zu) - Musa
6. Ying xiong (Hero) - Rush Hour 2
7. 2046 - Wo hu cang long (Crouching Tiger, Hidden)
De puntentelling begint met tot vijf, dan tot zes, enz, en vanaf de tweede ronde wordt er gewerkt met 'twee verschil'.
NKyou
-
- 3081 berichten
- 747 stemmen
1. Memoirs of a Geisha - Ye yan (The Banquet)
0-1
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij is hij al geweest hoor.
NKyou
-
- 3081 berichten
- 747 stemmen
Volgens mij is hij al geweest hoor.
In ieder geval een zij inderdaad. En de enige andere Zhang die is geweest was Yimou. Dus, breng je stem uit 
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
In ieder geval een zij inderdaad. En de enige andere Zhang die is geweest was Yimou. Dus, breng je stem uit 
Oeps idd, zag house of flying daggers staan. Maar deze 2 films niet gezien en eerst even nakijken wie zij dan ookal weer is.
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12877 stemmen
Ze staat op NKyou's avatar, kan niet missen 
NKyou
-
- 3081 berichten
- 747 stemmen
eerst even nakijken wie zij dan ookal weer is.