- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)
Knock Out: Acteurs & Actrices (2006)
Onderhond
-
- 87694 berichten
- 13057 stemmen
En dan ga ik mij even erg kwaad maken. Duvall lag er in de eerste rond al uit. Verloor met 6-3 van Kitano.
0-1
Art
-
- 13507 berichten
- 3671 stemmen
Dat klopt, ik zelf heb ook niet goed gekeken 
Onderhond
-
- 87694 berichten
- 13057 stemmen
moest het nu een trek de lompste smoelen knock-out zijn ...
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31380 berichten
- 5573 stemmen
moest het nu een trek de lompste smoelen knock-out zijn ...
Kitano is goed, maar Cleese is op vlak van humor gewoon de top en een zeer goed acteur. Z'n smoelen zijn meer dan die van Jacques Vermeire.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Ik ken Kitano alleen van BR, maar daar vond ik hem al beter dan Cleese´s beste rol.
6-5
-
- 31380 berichten
- 5573 stemmen
Qua acteerwerk denk ik dat je inderdaad gelijk hebt. Effe snel mijn stem aanpassen:
5-6
Cleese is toch met pensioen en acteren is meer dan humor alleen. Blijft een moeilijke keuze.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Cleese is toch met pensioen
Aangezien de helft van de acteurs die meededen dood zijn, vind ik dit een nogal raar argument.
6-6
-
- 31380 berichten
- 5573 stemmen
Aangezien de helft van de acteurs die meededen dood zijn, vind ik dit een nogal raar argument.
6-6
Dat was ook niet serieus bedoeld. Cleese blijft geweldig, maar als het echt over acteerwerk gaat kies ik uiteindelijk toch voor Kitano...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Kom op mensen. Cleese is een hele leuke komiek, maar afgezien van een aantal hilarische typetjes heb ik de man nooit bijzonder zien acteren....
-
- 31380 berichten
- 5573 stemmen
Kom op mensen. Cleese is een hele leuke komiek, maar afgezien van een aantal hilarische typetjes heb ik de man nooit bijzonder zien acteren....
Daarom dat ik ook m'n stem heb aangepast. Cleese is een beter entertainer, maar Kitano dan weer een beter acteur.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Daarom dat ik ook m'n stem heb aangepast. Cleese is een beter entertainer, maar Kitano dan weer een beter acteur.
Waarmee weer bewezen wordt dat komedie een ondergewaardeerd genre is.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Hoezo? Kitano zit primair in hetzelfde straatje als Cleese (komedie, alhoewel ik zijn komedie niet ken, maar hij is er erg goed in naar het schijnt). Daarnaast bewijst hij in een serieuze rol heel goed uit de voeten te kunnen komen. Cleese blijft komediant, dus beperkt.
Onderhond
-
- 87694 berichten
- 13057 stemmen
Waarmee weer bewezen wordt dat komedie een ondergewaardeerd genre is.
Nee hoor, want Kitano doet ook komedie. Maar kan daarnaast ook nog andere rollen met verve aan.
Waarmee weer bewezen wordt dat Aziatische acteurs ondergewaardeerd worden.
Onderhond
-
- 87694 berichten
- 13057 stemmen
En daarom stem je maar op de beperkste ?
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Hoezo? Kitano zit primair in hetzelfde straatje als Cleese (komedie, alhoewel ik zijn komedie niet ken, maar hij is er erg goed in naar het schijnt). Daarnaast bewijst hij in een serieuze rol heel goed uit de voeten te kunnen komen. Cleese blijft komediant, dus beperkt.
Voor alle duidelijkheid, mijn opmerkingen hebben niets met Kitano te maken, maar zijn enkel een reactie op de geringschattende opmerkingen m.b.t. Cleese. :
“acteren is meer dan humor alleen”
“moest het nu een trek de lompste smoelen knock-out zijn ...”
“afgezien van een aantal hilarische typetjes heb ik de man nooit bijzonder zien acteren....”
Opmerkingen die impliceren dat een goed komisch acteur zijn, niet voldoende is om een goed acteur te zijn. Dan pas je beter de nominatielijst aan, en schrap je maar namen als Laurel & Hardy en vele anderen.