• 15.754 nieuwsartikelen
  • 178.093 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.093 acteurs
  • 199.016 gebruikers
  • 9.372.548 stemmen

Link de filmposters

zoeken in:

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Overigens die bijdrage van mij van gisteravond 22.36 uur was een fout. Ik had de pagina niet ververst en zat nog in de veronderstelling dat die van Mikey van 18.36 de laatste was.

Theunissen

• 12268 berichten
  • 5513 stemmen

Graaf Machine schreef:

Overigens die bijdrage van mij van gisteravond 22.36 uur was een fout. Ik had de pagina niet ververst en zat nog in de veronderstelling dat die van Mikey van 18.36 de laatste was.

Die sluit qua kleuren en vlakjes ook aan op die van 21:18 uur.

Theunissen

• 12268 berichten
  • 5513 stemmen

https://www.moviemeter.nl/images/cover/89000/89392.300.jpg?cb=1597075035

Kerstmis, waarom ook niet, er lag toch vandaag een pak sneeuw.

Theunissen

• 12268 berichten
  • 5513 stemmen

Graaf Machine, ik wilde net een reactie plaatsen op jouw bericht, maar ik zie dat je hem hebt weggehaald en vervangen hebt door een poster (je bent me een paar seconden voor)

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Theunissen schreef:

Graaf Machine, ik wilde net een reactie plaatsen op jouw bericht, maar ik zie dat je hem hebt weggehaald en vervangen hebt door een poster (je bent me een paar seconden voor)

Ja, sorry. Zag de bijdrage van Redlop, dacht: "wat moet je daar dan weer mee", en vrijwel na het plaatsen (van dat bericht) kwam die van Under de Skin in me op, die leek me wel passend.

Maar we gaan vrolijk door met ABBA, wat mij betreft. Soms gaat het zo.

Theunissen

• 12268 berichten
  • 5513 stemmen

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

De vraag van "wat moet ik daar nou mee" heb ik wel vaker hier, omdat ik dan echt geen leuke link kan bedenken.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.